پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۱
۱

حذف برخی اقشار آسیب‌پذیر از سبدکالا

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 339102
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: دوراندیشی و درایت در گزینش اقشار مختلف برای بهره‌مندی از این سبد کالای صورت نگرفته است.
به گزارش جهان، محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: نباید در حمایت‌های دولت فرق و جدایی بین اقشار مختلف مردم گذاشته شود و به دولت در این زمینه تذکر داده شده است.

وی با اشاره به لحاظ نشدن برخی اقشار در بهره‌مندی از این سبد حمایتی خاطر نشان کرد: خیلی از افراد آبرومند و کم برخوردار در جامعه ما هستند که تحت پوشش هیچ ارگان و یا نهاد حمایتی نیستند.

سعیدی عشایر، روستائیان را جزو اقشار آسیب‌پذیر جامعه عنوان کرد که در این سبد کالایی جایی ندارند و افزود: باید برای بهره‌مندی این اقشار تدابیری اندیشیده شود.

نماینده مردم تبریز- آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم لحاظ نشدن موارد یاد شده از روی غفلت بوده باشد نه عمد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر قرار است سبد کالا به افراد ضعیف، آسیب‌پذیر و مورد حمایت نهادهای حمایتی تعلق گیرد بنابراین باید عدالت نیز رعایت شود و نباید بازنشستگان کشوری و لشکری از این سبد بهره‌مند شود اما به بازنشستگان زحمت کش تامین اجتماعی اختصاص پیدا نکند. جا دارد که مسئولان با مطالعه بیشتری اقدام کنند تا احساس بد دیده نشدن در بازنشستگان تامین اجتماعی بوجود نیاید.

وی از پیگیری نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: ما در مجلس تخصیص سبد کالا به بازنشستگان را پیگیری می‌کنیم که امیدواریم با رایزنی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین دولت این مشکل برطرف شود و سبد کالا به این افراد نیز اختصاص پیدا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چرا کسی صحبت از رانندگان کسبه ها کشاورزان و دامداران نمی کند ایا اینان جز افراد مرفه جامعه هستند