جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

نویسندگان‌آثار غیراخلاقی‌، شاکی‌ ممیزی‌

سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 330526
مدیر انتشارات رسول آفتاب گفت: در حوزه نشر و کتاب هم افرادی خارج از آنچه که قانون معین کرده شاید قلم‌فرسایی کنند، اما این عده در نظام جمهوری اسلامی به عنوان نویسنده تعریف نمی‌شوند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، رحیم مخدومی مدیر انتشارات «رسول آفتاب» در گفت‌وگو با فارس درباره ممیزی اظهار داشت: قضیه برعکس شده و نگاه به مسائل سیاسی است. مخالفان کارهای ارزشی که معمولا یا می‌خواهند ضداخلاقی بنویسند یا ضد منافع ملت مطلب بنویسند، این‌ها می‌گویند ما میان منگنه هستیم.

وی ادامه داد: بعد هم اظهار می‌شود که نویسنده ممنوع‌القلم داریم که افراد بسیاری تقاضا کرده‌اند برای صحت این ادعا حداقل فهرستی ارائه دهید تا معلوم شود چه نویسندگانی ممنوع‌القلم هستند، اما تا این ساعت افرادی که چنین ادعایی کرده بودند حاضر نشدند فهرستی ارائه کنند.

به گفته وی، خارج از این حیطه اگر کسی به عنوان منتقد فعالیتی دارد ممنوع‌القلم نبوده و نیست، منتقدین دولت‌ها، منتقدین نظام این‌ها هیچ گاه ممنوع‌القلم نبوده‌اند، همیشه فعالیت داشته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *