يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

امروز گرامیداشت شهید تازه شناسایی شده

دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 324819
مراسم گرامیداشت مداح شهید محمد منتظری که پیکر او بعد از ۲۸ سال به تازگی از منطقه عملیاتی فاو تفحص شده و بازگشته است امروز دوشنبه ۲۰آبان‌ماه ۹۲ در مسجد ولی عصر(عج) تهران برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مراسم گرامیداشت مداح شهید محمد منتظری که پیکر او بعد از ۲۸ سال به تازگی از منطقه عملیاتی فاو تفحص شده و بازگشته است امروز دوشنبه ۲۰آبان‌ماه ۹۲ برگزار می‌شود. این مراسم به همت خانواده شهید از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) واقع در خیابان خالد اسلامبولی با حضور عموم مردم تهران برگزار خواهد شد.

شهید محمد منتظری فرزند علی‌محمد یکی از شهدای تازه تفحص شده طی عملیات برون‌مرزی اخیر است که هویتش به‌تازگی شناسایی شده است. شهید والامقام محمد منتظری متولد ۱۳۴۶ تهران است که در سال ۱۳۶۴ و طی عملیات والفجر۸ در منطقه فاو به شهادت رسیده است و حالا پیکر مطهر این شهید ۱۸ساله بعد از گذشت ۲۸ سال به میان خانواده خود بازگشته است.

پیکر مطهر این مداح شهید چند روز پیش همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بعد از برگزاری مراسم تشییع در تهران و در شهرستان رینه استان مازندران در امامزاده محمد طاهر شهرستان رینه به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر ۴۶ شهید تازه‌تفحص‌شده که در جریان عملیات برون‌مرزی توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شده بود در روز هشتم مهرماه ۹۲ با اجساد ۲۰۳ عراقی در مرز شلمچه مبادله شد. پیکر تمامی این شهدا در منطقه عملیاتی فاو تفحص شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *