يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

مراسم وداع باپیکرمطهرشهیدشناسایی‌شده

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب: 323505
مراسم وداع، یادبود و تشییع پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده، محمد منتظری طی سه روز آینده برگزار خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مراسم وداع، یادبود و تشییع پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده، محمد منتظری طی سه روز آینده برگزار خواهد شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر بسیجی شهید محمد منتظری به همت پایگاه بسیج ۶ ثارالله، حوزه ۳۳۹ حسین‌ابن‌علی(ع) ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر که خود شهید از آنجا به جبهه‌های جنگ تحمیلی اعزام شده بود، برگزار می‌شود. این مراسم فردا سه شنبه ۱۴ آبان‌ماه ۹۲ همزمان با اولین روز از ماه محرم در مسجد علی بن موسی الرضا(ع) واقع در محله خاوران، خیابان شهید بیات بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

همچنین مراسم تشییع پیکر پاک شهید ۱۸ساله، محمد منتظری روز چهارشنبه ۱۵ آبان‌ماه ۹۲ صبح با حضور مردم شهید پرور تهران از مقابل منزل شهید واقع در محله خاوران اغاز و تا میدان خراسان و حسینیه امام سجاد(ع) ادامه خواهد داشت. سپس مراسمی برای یادبود شهید منتظری در حسینیه امام سجاد(ع) برپا خواهد شد و نهایتا پیکر مطهر شهید روز پنج شنبه ۱۶ آبان‌ماه ۹۲ برای انجام مراسم خاکسپاری به امامزاده محمد طاهر(ع) واقع در شهرستان رینه واقع در استان مازندران منتقل خواهد شد.

شهید محمد منتظری فرزند علی‌محمد یکی از شهدای تازه تفحص شده طی عملیات برون‌مرزی اخیر است که هویتش به‌تازگی شناسایی شده است. شهید والامقام محمد منتظری متولد ۱۳۴۶ تهران است که در سال ۱۳۶۴ و طی عملیات والفجر۸ در منطقه فاو به شهادت رسیده است و حالا پیکر مطهر این شهید ۱۸ساله بعد از گذشت ۲۸ سال به میان خانواده خود بازگشته است.

پیکر مطهر ۴۶ شهید تازه‌تفحص‌شده که در جریان عملیات برون‌مرزی توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شده بود در روز هشتم مهرماه ۹۲ با اجساد ۲۰۳ عراقی در مرز شلمچه مبادله شد. پیکر تمامی این شهدا در منطقه عملیاتی فاو تفحص شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *