شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۳
۸

آشتی کنان وزنه برداری در تلویزیون/ همه قسم خوردند

يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 323168
ملی پوشان وزنه برداری و جامانده تیم ملی به اختلافات پایان دادند.
آشتی کنان وزنه برداری در تلویزیون/ همه قسم خوردند
به گزارش جهان، برنامه ورزش از نگاه دو امشب طی مراسمی وزنه برداران المپیکی را دور هم جمع کرد.

این برنامه که پنجشنبه نقطه نظرات اهالی وزنه برداری را برای مردم پخش کرده بود امشب حسین رضازاده، بهداد سلیمی، نواب نصر شلال،کیانوش رستمی و سعید محمد پور را دور هم جمع کرد و پس از بررسی و کالبد شکافی مشکلات یک سال گذشته از همه آنها برای موفقیت وزنه برداری دعوت به همکاری و آشتی دوباره کرد.

در این بین رسول رئیسی پیشکسوت وزنه برداری نیز حضور داشت و پس از آوردن قرآن مجید همه با دست گذاشتن روی کلام خدا به اختلافات پایان دادند و این قول را دادند که دست در دست هم برای موفقیت وزنه برداری گام بردارند.

در این نشست به هر یک از میهمانان یک جلد کلام الله مجید اهدا شد و مقرر شد طی امروز و فردا جلسه ای مهم در فدراسیون وزنه برداری برگزار شود.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضاکلاه کج
Iran, Islamic Republic of
سلام
افرین برغیرت ومعرفت پهلوانان ایران اسلامی
قابل توجه برنامه نود
الحمدلله عاقل هم در ورزش داریم
خدا رو شکر
انشالله شاهد توفیقات بیشتر این ورزش باشیم
کریم
Iran, Islamic Republic of
جا دارد از آقای یوسفی مجری ارزشمند ورزشی که اجرای برنامه ورزش از نگاه دو را درشب پنجشنبه مدیریت کردند و سبب این آشتی شد باید نه نحو شایسته تقدیرکرد.
خدا رو شکر ان شاالله یکبار دیگه بهداد سلیمی به تیم ملی برگرده و بازم یا علی بگه و علی علیه السلام واسطه بشه و خدای علی کمکش کنه وزنه های سنگین رو بلند کنه چه خبر خوبی دادید ممنون
علی
خیلی هم عالیه
ای ول به پهلوان مازندران(بهداد سلیمی)
نود جان یاد بگیر، بقیه برنامه های ورزشی تلاش میکنن ورزشکارار. با هم آشتی بدن، اما برنامه نود بیشتر به فکر اختلاف افکنی بین و رزشکاران و مسئولانشه