چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

غربی‌ها ایران هسته‌ای را نمی‌پذیرند

پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 322765
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران بارها و بارها برای همگان مشخص شده، اما غربی‌ها حاضر به قبول این مهم نیستند و ایران هسته‌ای را نمی‌خواهند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علیرضا زاکانی ظهر امروز در همایش مدیران و دست‌اندرکاران هیئت رزمندگان اسلام استان البرز اظهار داشت: با توجه به تمامی اقداماتی که در خصوص صلح‌آمیز بودن فعالیت هسته‌ای ایران از سوی آژانس انجام شد و این مهم به اثبات رسید، اما غربی‌ها ایران هسته‌ای را نمی‌خواند و همچنان در نظر دارند تا ملت ایران را از حق مسلم خود محروم سازند.

وی ادامه داد: صادق نبودن دولت آمریکا بارها و بارها برای ایران مشخص شده است که یکی از آنها ادامه روند تحریم‌ها و فشارها‌ست.

زاکانی با بیان این که ملت ایران اهداف آمریکا را به خوبی می‌شناسند افزود: این تحریم‌ها و فشارها از سوی آمریکا هیچ تأثیری در اراده ملت ایران نخواهد داشت و آنان همچنان بر خواسته خود پافشاری می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: برخی از رفتارها از سوی مقامات آمریکایی نشان دهنده سیاست دوگانه آنها در مقابل جمهوری اسلامی ایران است.

زاکانی گفت: ملت ایران با بصیرت و آگاهی این نوع رفتار آمریکا را نیز به خوبی رصد کرده و در این جا است که نمی‌توانند به آمریکا اطمینان کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ولایتمداری و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری همیشه چراغ راهی برای ملت ایران محسوب شده است گفت: یکی از مهمترین رموز موفقیت ملت ایران در برهه‌های حساس ولایتمداری و پیروی از دستورات ایشان بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *