شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

سناریوی هتک حرمت به جای رفع حصر

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 321585
سناریوی هتک حرمت به جای رفع حصر شاید بهترین روش برای ایجاد جنجال و حتی اسم رمز آشوب و فتنه جدیدی باشد که این بار نیز توسط خانواده موسوی ارائه شده است .
به گزارش جهان به نقل از دانا، دختران میر حسین موسوی مدعی شده‌اند که روز پنجشنبه و پس از ملاقات با پدر و مادرشان و پس از آنکه در مقابل درخواست ماموران برای بیرون آوردن تمامی لباس‌های خود برای بازرسی بدنی مقاومت کردند، مورد ضرب و شتم قرارگرفته و سیلی خورده‌اند.

ادعایی که البته باز هم مورد استقبال رسانه‌های آن طرف آبی قرار گرفت و سوژه برای جنجال به آن ها داد.

سناریوی هتک حرمت به جای رفع حصر شاید بهترین روش برای ایجاد جنجال و حتی اسم رمز آشوب و فته جدیدی باشد که اینبار نیز توسط خانواده موسوی ارائه شده است .

پس از آنکه رسانه های معاند و وابسته به جریان نفاق ازپروپاگاندایی که طی چند هفته اخیر اغاز کرده بودند و در آن سعی بر این شده بود تا رفع حصر سران فتنه در روز عید غدیر را به بخشی از مطالبه عمومی تبدیل کنند چیزی حاصلشان نشد، جنجنال تازه ای در دستور کار آنان قرار گرفت تا صدمه ای که به تخریب چهره رسانه هایشان منجر شده بود کاهش یابد ، لذا با سناریویی جدید سعی کردند تا شیرینی روز عید غدیر خم را به کام مردم تلخ کنند و با انعکاس توهمی دیگر یعنی کتک خوردن فرزندان میرحسین و زهرا رهنورد بر پیمان دشمنی شان با مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بمانند.

یکی از رسانه های معاند که با درج اخبار این ماجرا اقدام به گرفتن مصاحبه با یکی از دختران موسوی کرده است در متن اخبارش با استناد به سخنان دختر میرحسین گفته است که یکی از مامورین زن بعد از آنکه با عصبانیت از انها خواسته است در بازدید بدنی همکاری های لازم را داشته باشند به آنها حمله ور شده و اقدام به گرفتن گاز کرده است و با سیلی به صورت دختران میر حسین زده است ، هر چند این مسئله با مسبوق به سابقه بودن دروغ پردازی در این خانواده از قبل باطل است اما به فرض درست بودن آن انتشار اسناد این ادعا می تواند به روشن شدن این ماجرا کمک فراوانی نماید.

البته نباید از این مسئله هم غافل شد که متاسفانه رافت نظام در برابر خانواده این مجرمین که امنیت ملی را چندین ماه با مخاطره روبه‌رو نمود همواره نادیده گرفته شده است .

بنا بر اخبار رسیده همواره دیدارهایی از این دست ، توسط مامورین مربوطه به طور کامل فیلم برداری می شود و مساله ای نیست که بتوان با دروغ پردازی در مورد آن شانتاژ آفرینی کرد و اینک که حصر سران فتنه و حفاظت از آنها در اختیار وزارت اطلاعات دولت حسن روحانی است ارائه این اسناد و ورود این وزراتخانه برای روشن شدن ماجرا لازم و ضروری به نظر می رسد .

ادعای واهی فرزندان میرحسین موسوی که واکنش های فراوانی را در پی داشته است آنجایی سوال بر انگیز تر می شود که همگان از حساسیت های حصر میرحسین موسوی ، زهرا رهنورد و مهدی کروبی آگاهند.

براین اساس رعایت کامل نکات امنیتی که باعث نشود اقدام نابه جایی صورت بگیرد تا بهانه به رسانه های نفاق داده شود لحاظ می شود و مطمئنا تیم حفاظت از سران فتنه به این موضوع اشراف کامل دارند تا بهانه ای به رسانه های فرصت طلب داده نشود.

در ادامه دفاعیه فرزندان میر حسین از خود این افراد مدعی شده اند که عکس هایی از زندانبان میرحسین دارند که اقدام به انتشار آن خواهند کرد ، سوال دیگری که مطرح می شود این است که آیا با بازدیدهای بدنی که از آن گلایه مند نیز بوده اند چگونه توانسته اند با دوربین و یا موبایل اقدام به عکاسی نمایند ؟

توهم بوجود آمده در مورد آزاد شدن سران فتنه در روز غدیر که توسط رسانه های معاند برای دختران و خانواده میرحسین بوجود آمد و انتظار بیهوده ای برای جنبش سبزی ها و اصلاحاتی های رادیکال به همراه داشت نیز بار دیگر نشان داد که نباید دل به دروغ پردازی هایی بست که نتیجه اش چیزی جز این رفتار ها نیست ، رفتاری که ۴ سال گذشته دامان میرحسین ،زهرا رهنورد و مهدی کروبی را نیز گرفت و با توهم " تقلب " زمینه ایجاد حصر خویش را فراهم آوردند.

نا گفته نماند ایجاد حصر نیز بر این اساس شکل گرفته است تا با درامان ماندن سران فتنه از خطر ترور توسط تیم های تروریست جبهه نفاق ، از بین رفتن این سران فتنه به اتکا بازوهای رسانه ای دشمن ، به نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت داده نشود و اتفاقا به نظر می رسد ادامه در حصر ماندن به نفع خود میرحسین موسوی ، مهدی کروبی و زهرا رهنورد است و رفع حصر مطمئنا هزینه های کمتری برای نظام خواهد داشت.

البته یک منبع آگاه در همین زمینه و در تشریح اتفاقات مذکور به خبرگزاری فارس گفت، در حین دیدار صبح پنجشنبه، دختران موسوی و رهنورد با انجام رفتار و حرکات غیر عادی با ماموران زن حاضر در محل درگیر و به سوی آنها حمله ور شدند.

این منبع آگاه افزود: به نظر می رسید این امر کاملا به صورت عمدی و سازمان یافته انجام شده تا آنها امکان فضاسازی رسانه ای برای فشار بر مسئولان امنیتی و قضایی را پیدا کنند.

نکته مهم در این میان این است که ظاهرا فرزندان موسوی از اینکه مدتی است فقط تحرکات خانواده کروبی در سرخط خبرها قرار دارد به شدت عصبی هستند و به همین منظور تلاش کرده اند با حاشیه سازی و ایجاد درگیری توجهات را به سمت خود جلب کنند تا بتوانند در بورس و کورس خبری حضور یابند.

به نظر می رسد یکی دیگر از دلایل رفتار پرخاشگرانه این افراد این بوده است که به فضاسازی برخی محافل ضد انقلاب در این باره که در روز عید غدیر اتفاق ویژه ای خواهد افتاد، دل بسته بودند و اکنون بی اعتنایی مردم و مسئولان به این جوسازی ها آنها را کاملا عصبی کرده است.

این منبع آگاه احتمال داد انجام این تحرکات همزمان با گزارش مغرضانه احمد شهید علیه ایران آغاز یک حرکت هماهنگ داخلی و خارجی برای هجمه به نظام باشد.

همچنین بر اساس اعلام خبرگزاری رسمی دولت یک مقام آگاه وزارت اطلاعات اعلام کرد که این وزارتخانه با درخواست خانم زهرا رهنورد مبنی بر اینکه ملاقات هفتگی ایشان با اعضای خانواده اش، به مناسبت عید سعید غدیر خم در منزل خودشان انجام شود، موافقت کرد.

این مقام آگاه در گفت وگو با ایرنا افزود: متأسفانه پس از اتمام ملاقات، یکی از دختران ایشان دست به اقدامی خلاف ضابطه و مقررات زد و در واکنش به تذکر مأمور مربوطه، نسبت به توهین به وی و همچنین ضرب و شتم او با همکاری دو تن دیگر از منسوبین اقدام نمود.

وی گفت :هر چند که این موضوع با پا در میانی خانم زهرا رهنورد در همان مکان خاتمه یافت، لیکن متأسفانه شماری از رسانه های ضدانقلاب و بیگانه، متأثر از فضاسازی خلاف واقع عناصر بدخواه و برخی فرزندان خانم رهنورد، مطالب و مواضعی کذب و ناصواب را دستمایه ی خبری خود قرار داده و اصل ماجرا را وارونه منعکس کردند.

این منبع آگاه گفت :ضمناً وزارت اطلاعات وظیفه خود می داند که موضوع را کاملاً بررسی نموده و در صورتی که در حین انجام مأموریت از ناحیه ی مأمورین، قصور یا تقصیری صورت گرفته باشد، آن را مورد بررسی قرار می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *