دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

سم‌پاشی ۱۲۰ شبکه ماهواره‏ای علیه ایران

چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 289600
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران مقابل تهاجم همه‏جانبه دشمن ایستاده‌اند، گفت: امروز ۱۲۰ شبکه ماهواره‏ای علیه ملت ایران سم‏پاشی می‏ کنند و به اخلاق و باورهای اعتقادی ما حمله کرده‏ اند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در آیین افتتاح سالن ورزشی ۹ دی گرمسار که با حضور فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان استان سمنان انجام شد، اظهار داشت: ملت ایران شایسته‏ترین جامعه در تاریخ بشری محسوب می‏شود و این افتخار هر مسئولی است که خدمتگزار جامعه باشد.

وی افزود: اهمیت کار با خدمتگزاری روشن و مضاعف می‏شود و امروز این تلاش‏ها در زیر شدیدترین تهاجم صورت می‏گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به تهاجم متعدد و متنوع دشمن علیه ایران اشاره کرد و گفت: ملت ایران تا امروز با صبر، شهامت و بصیرت مقابل تهاجم همه‏جانبه دشمن ایستادگی کرده و همیشه حماسه‏آفرین بوده است.

نقدی با بیان اینکه امروز جوانان و نسل‏های آینده باید کشورشان را به زیبایی بسازند، ادامه داد: در برهه کنونی، ۱۲۰ شبکه ماهواره‏ای علیه جمهوری اسلامی ایران و ملت ما سم‏پاشی می‏کنند و به اخلاق و باورهای اعتقادی ما حمله کرده‏اند.

وی افزود: در این بازار تهاجم فرهنگی، باید قدم در راه شهدا گذاشت و همواره یاد و خاطره آنها گرامی داشته شود.

نقدی به رشاد‌ت‌های شهدا اشاره کرد و افزود: شهید «عبدالحمید دیالمه»، شهید شاخص سال ۹۲ سازمان بسیج، یک پزشک جوان بود که عظمت و بصیرت نافذی داشت و با روح بزرگش در مقابل پیرهای سیاسی و با تجربه ایستاد و با شهامت و بصیرت از حق دفاع کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید نسلی برتر از دیروز و امروز بسازیم و روح جوانمردی را در فرد فرد جامعه ایجاد کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخن امام خامنه‏ای افزود: سه چیز از جوانان می‏خواهیم که شامل تحصیل، تهذیب و ورزش است.

نقدی بیان کرد: با ورزش فکر و اندیشه آدمی باز می‏شود و روح شهادت و دفاع در فرد پرورش می‏یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در یک سفر یک روزه به استان سمنان صبح امروز وارد گرمسار شد.

هدف از سفر یک روزه سردار محمدرضا نقدی به استان سمنان، افتتاح چندین پروژه‌ عمرانی و فرهنگی و شرکت در نشست‌های اقشار بسیج و مجمع استانی بسیج استان سمنان است.

بر اساس این گزارش؛ افتتاح بزرگ‏ترین مرکز حجاب و عفاف بسیج و سوله صالحین با عنوان ۹ دی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به سمنان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *