چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

تمرین انوشیروانی برای ایجاد تورم!

شنبه ۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 263097
نایب قهرمان فوق سنگین‌‌ وزنه‌برداری المپیک به زودی باید زانویش را جراحی کند.
به گزارش جهان، سجاد انوشیروانی، نایب قهرمان وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن در دسته فوق سنگین که مدت‌هاست از ناحیه زانو مصدوم بوده و احساس درد می‌کند، باید به زودی از این ناحیه مورد عمل جراحی قرار بگیرد.

انوشیروانی با تأیید این خبر به فارس گفت: قرار است تمریناتم را آغاز کرده تا با ایجاد تورم لازم، تشخیص دقیق‌تری نسبت به موضع مصدوم داده شده و پزشکان با دقت بیشتری نسبت به عمل جراحی اقدام کنند.

وی ادامه داد: پس از جراحی باید 5 تزریق را هم انجام دهم که زمان اولین تزریق، دو هفته پس از جراحی است و 4 تزریق بعدی در فواصل یک ماهه انجام می‌شود.

نایب قهرمان وزنه‌برداری المپیک در خصوص تاریخ جراحی گفت: بین دو تا سه هفته آینده به شرطی که تورم لازم در زانویم ایجاد شود، عمل جراحی توسط دکتر رازی روی زانویم انجام خواهد شد.

به گزارش فارس، بهداد سلیمی، دیگر ملی‌پوش فوق سنگین وزنه‌برداری ایران نیز این روزها از ناحیه کتف مصدوم است و در خصوص جراحی ناحیه مصدوم سلیمی نیز حرف و حدیث‌های زیادی به گوش می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *