چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

خبری از انوشیروانی و نصیرشلال نیست

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۴۸
کد مطلب: 340507
۲ وزنه بردار المپیکی کشورمان تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر حسین توکلی انجام می‌دهند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در شرایطی که فاصله زیادی تا آغاز رقابت‌های قهرمانی کشور باقی نمانده، همچنان بهداد سلیمی و سعید محمدپور با جدیت تمرینات خود را زیر نظر حسین توکلی در خانه وزنه‌برداری انجام می‌دهند.

کیانوش رستمی نیز تا روز دوشنبه گذشته همراه با ۲ وزنه‌بردار المپیکی زیر نظر توکلی تمرینات را انجام می‌داد اما وی برای انجام برخی کارهای شخصی‌اش راهی کرمانشاه شده است. در حال حاضر سلیمی و محمدپور روزی ۲ نوبت بر اساس برنامه حسین توکلی سرمربی تیم ملی جوانان تمرینات فشرده خود را انجام می‌دهند تا به شرایط آرمانی برسند.

۳ وزنه‌بردار المپیکی کشورمان در حالی تمرینات منظم خود را دنبال می‌کنند که همچنان خبری از نواب نصیرشلال و سجاد انوشیروانی نیست و این نفرات گویا در شهرهای خود تمرینات آماده‌سازی را دنبال می‌کنند. البته به گفته محمدپور، انوشیروانی از مصدومیت گذشته خود رهایی پیدا کرده و نصیرشلال نیز تا حدود ۶۰ درصد به آمادگی رسیده است. با وجود این، همچنان مشخص نیست که کدام یک از این نفرات در مسابقات قهرمانی کشور شرکت خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *