شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

بولتن‌نویس خاتمی جبهه‌آزادی راغضنفرخواند!

شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 251663
پس از فراخوان جبهه آزادی برای ایجاد اغتشاش و آشوب در روز 13 آبان توسط فتنه‌گران موجی از مخالفت‌ها برای پس گرفتن این فراخوان به راه افتاده است. بابک داد بولتن نویس خاتمی نیز در مطلبی که در صفحه فیس بوک منتشر کرده است این کار را غیر عقلانی خوانده است.
به گزارش جهان به نقل از دیده بان، بابک داد بولتن نویس خاتمی که از کشور متورای شده و ساکن پاریس می‌باشد، در مطلبی که در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده است به فراخوان به اصطلاح جبهه آزادی برای برگزاری راهپیمایی سکوت- بخوانید اغتشاش و آشوب- در روز 13 آبان واکنش نشان داده است و این فراخوان را غیر عقلانی خوانده است.
 
داد که پس از فرار از کشور به عنوان تحلیلگر با شبکه رسمی سازمان جاسوسی سیا VOA همکاری می‌کند در ادامه با غضنفر خواندن نویسندگان این بیانیه این حرکت آنان را یک پاس گل به نظام خوانده و با تمسخر حضور سبز فتنه‌گران این عمل آنان را گرا دادن به نظام تعبیر کرده تا هرچه فریاد است بر سر فتنه‌گران بکشند.
 
بابک داد
 
گفتنی است که فتنه‌گران در 13 آبان سال 1388 ضمن ایجاد اغتشاش و آشوب در روزی که به عنوان روز اعلام انزجار از استکبار جهانی و خصوصا شیطان بزرگ آمریکاست به نفع آمریکا در خیابان‌ها گلوی خود را پاره کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *