پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 30 May 2024
 
۰

تجلیل از خادمان سینمای دفاع مقدس

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب: 246995
دقایقی پیش در بخشی از اختتامیه دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت از رضا ایرانمنش، سید احمد میرعلایی، حسن نجاریان و مرحوم ابوالقاسم حسینی به عنوان خادمان سینمای دفاع مقدس تقدیر شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت هم اکنون در باغ موزه دفاع مقدس استان کرمان در حال برگزاری است.

بنابراین گزارش در بخش تکریم خادمان سینمای دفاع مقدس ابوالقاسم طالبی، داود رشیدی، جواد جباری و محمد خزاعی روی سن آمدند و سید احمد میر علایی مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، رضا ایرانمش بازیگر سینما و تلویزیون و حسن نجاریان و مرحوم ابوالقاسم حسینی تهیه کننده را مورد تقدیر قرار دادند.

به گزارش فارس ایرانمنش حین دریافت هدیه خود بیان داشت: ما در این سال‌ها شاهد بودیم نگاه طنز به دفاع مقدس در فیلم‌ها طوری بوده که یک و دو و سه‌ها ساخته شده است و ارزش‌ها زیر پا گذاشته شده است و امیدوارم امسال کسانی که دفاع مقدس را از نزدیک لمس کرده‌اند در سینمای ایران شکوفا شود و آثار خود را ارائه دهند.

در ادامه حسن نجاریان با اشاره به ساخت فیلم موهن به پیامبر اکرم (ص) گفت: می‌خواهم به این فیلم‌ساز بگویم این کار با دم شیر بازی کردن است.

همچنین در پایان این بخش از مراسم سید حامد حسینی برادر سید ابوالقاسم حسینی به جای وی روی سن آمد و هدیه جشنواره را دریافت کرد.

به گزارش فارس محمد خزایی پس از پایان این بخش از مراسم با اشاره به خاطره‌ای از ابوالقاسم حسینی گفت: سال گذشته در جشنواره فیلم فجر آقای ابوالقاسم حسینی با من صحبت می‌کرد و گفت خزاعی، جایزه خیلی مهم نیست مهم این است که شهدا از من راضی باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *