يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

طرح «سرباز قهرمان» به تصويب مي‌رسد؟

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 244943
معاون حقوقي ـ پارلماني و امور استان‌هاي وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از ظهر امروز (يكشنبه) كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي درباره طرح «سرباز قهرمان» تصميم نهايي را مي‌گيرد.
به گزارش جهان، احمد رسولي نژاد در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به تصويب طرح يك فوريتي مجلس شوراي اسلامي براي ارائه تسهيلات به قهرمانان المپيك، جهاني و آسيايي اظهار كرد: همزمان با موفقيت ورزشكاران ايران در بازي‌هاي المپيك، مجلس طرح يك فوريتي را تصويب كرد و آن را براي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي ارسال كرد تا قهرمانان المپيك، جهاني و آسيايي از امتيازاتي نظير معافيت خدمت سربازي و اشتغال بدون آزمون در وزارتخانه‌هاي مختلف استفاده كنند.
 
وي افزود: بعد از ظهر امروز(يكشنبه) قرار است اين بحث ادامه پيدا كند و تصميم گيري نهايي صورت بگيرد. اميدوارم كه اين طرح بعد از تاييد كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در صحن علني مجلس نيز به تصويب برسد. البته فكر مي‌كنم اين طرح خوب راي آورد. ما اين طرح را به كمك ستاد نيروهاي كل مسلح تكميل ‌كرده‌ايم و در حال تكميل آن هستيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *