چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰
۱

جمع‌آوري كمك هزينه عمل جراحي سه بيمار

پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب: 233327
خيريه مردمي شهدا در فراخواني از خيرين ارجمند درخواست كرد در تامین هزینه درمان و عمل جراحي سه بیمار قلبی، کلیوی و آرتروزی شركت كنند.
به گزارش جهان، اين سه عزيز از خانواده‌هاي مستحقي هستند كه به علت فقر مالي هزينه عمل جراحي ندارند و انشاءالله با جمع‌آوري كمك‌هاي مردمي، مبالغي براي عمل جراحي آنها و مبالغي نيز براي امرار معاش اين خانوارها فراهم شود.

 خيران ارجمند مي‌توانند كمك‌هاي خود را به كارت بانكي شماره
6037
9910
9253
4464
به نام «محمود همت‌يار» واريز نمايند.

خيريه خودجوش و مردمي شهدا توسط جمعي از رزمندگان دفاع مقدس، روحانيون، طلاب و جوانان عدالت‌خواه از مدت‌ها پيش راه‌اندازي شده و از اين پس قصد دارد با استفاده از امكانات ارتباطي اينترنت و پيامك، فعاليت خود را گسترش دهد.

در معرفينامه وبلاگ اين خيريه آمده است: «تصميم به راه‌اندازي خيريه مردمي شهدا از چند سال پيش به ذهن ما رسيد و كار را نيز با جمع‌آوري كمك از آنان كه مطمئن بوديم روزي حلال به دست مي‌آورند شروع كرديم... چرا كه معتقديم پول ناچيز اما حلالي كه به نيازمندان برسد، چون بابركت است از ارقام ميليوني و دهان‌پركن متعلق به كاسبكاران و سوداگران سياسي و اقتصادي، مفيدتر خواهد بود... در اين خيريه وظيفه تحقيق درباره استحقاق افراد متقاضي بر عهده قشر رزمندگان است كه اكنون پس از دهه‌ها خدمت به اسلام و انقلاب، به سن بازنشستگي رسيده‌اند و فرصت كافي براي اين مسئله دارند... تلاش كرديم با كسب مجوز، بتوانيم حساب بانكي با نام خيريه ايجاد كنيم كه متاسفانه از شش ماه گذشته به رغم پيگيري‌هاي مكرر، تاكنون حاصل نشده است. بنابراين تصميم گرفتيم پيش از آن كه ديرتر شود اين كار را رسانه‌اي كنيم... در ضمن، عامل اعتماد شما به ما نيز سايت‌هايي است كه خبرهاي اين خيريه را منتشر مي‌كنند، همين كه مسئولان اين سايت‌ها گردانندگان اين خيريه كوچك را مي‌شناسند كافي است و دوست نداريم نام ما به جز همين همكارمان كه حساب بانكي به اسم اوست، رسانه‌اي شود... افرادي كه تمايل دارند پيامك‌هاي مربوط به فراخوان‌هاي خيريه را دريافت كنند، به اين شماره پيامك بزنند:30004802865000»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرزانه درویش زاده
Iran, Islamic Republic of
سلام 28 سالمه لطفابرای جراحی4 مفصلم که باید از مفصل مصنوعی استفاده کنم بمن کمک کنید هزینه4 مفصل بیشتر از60 ملیونه. باتشکر فراوان