پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 30 May 2024
 
۰

87 سال در حسرت ديپلم

شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب: 232478
رنه بوفير سالمندترين داوطلب امتحانات ديپلم دبيرستان در فرانسه پس از اينكه بار ديگر در اين امتحان رد شد، گفته است: اي كاش مدت زمان داوطلبان بيشتر بود تا او سر فرصت مي توانست پرسش ها را بخواند.
به گزارش جهان،  جام جم آنلاين به نقل از خبرگزاري فرانسه، رنه بوفير 87 ساله سالمندترين داوطلب امتحانات ديپلم دبيرستان در سال 2012 كه در خانه سالمندان باسياك دوردني سكونت دارد، مي گويد: از اينكه باز هم در امتحان قبول نشده ام تا اندازه سرخورده هستم.

اين داوطلب بدشانس تاييد مي كند: با اينكه از ساير داوطلبان وقت پاسخ دادنم به پرسش ها يك سوم بيشتر بود اما باز هم اين وقت اضافي براي خواندن سوالات با دقت بيشتري برايم كافي نبوده است.

اين كشاورز سابق مي افزايد:‌هنگام امتحان استرس شديدي داشتم.

وي با تاسف ابراز مي كند: مي خواستم مدرك ديپلم خود را به هم خانه هايم در خانه سالمندان كه همواره از من هنگام امتحان ديپلم حمايت مي كنند ، هديه دهم.

مديره خانه سالمندان كه رنه در آن سكونت دارد، با تاكيد مي گويد: او تمام اوقات بيكاري اش را در اتاق مانده و درس مي خواند اما استرس زياد و خستگي مانع قبولي او در امتحان ديپلم شدند. درهر حال بايد اراده او را در اين سن و سال تحسين كرد. مترجم: بهرام افتخاري.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *