شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

سرمربي استقلال هنوز اميدوار است

جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 224934
سرمربي تيم استقلال، دو فصل را در اين تيم سپري كرد، اما تمايل زيادي دارد تا براي فصل سوم نيز در خدمت اين تيم باشد، اما وي زمان آغاز تعطيلات به دستياران خود اعلام كرد تا زمان مشخص منتظر تصميم مسئولان اين تيم مي ماند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرمربي تيم استقلال براي تعطيلات از دستيارانش جدا شد، اما وي در پاسخ به سؤال اعضاي روي نيمكت استقلال مبني بر تكليف آنها براي فصل آينده اعلام كرد تا اواسط هفته آينده در انتظار مشخص شدن نهايي وضعيت خود مي ماند و صبر مي كند تا مسئولان در اين خصوص اقدامات و بررسي هاي لازم را انجام دهند.

از طرفي وي مدعي شد كه در صورت عدم رسيدن خبر از سوي مسئولان اين تيم، وي براي فصل آينده خود اقداماتي را انجام مي دهد زيرا قصد تحميل كردن خود به نيمكت استقلال را ندارد و به همين دليل مذاكره با تيم هاي خواهانش را بررسي مي کند تا براي فصل آينده تصميم گيري كند.

از آنجا كه مظلومي به هر تيمي برود دستيارانش را نيز همراه خود دارد به آنها اعلام كرد پس از طي شدن دوران تعطيلات تكليف نهايي اعضاي كادر فني را نيز معين مي كند.

پرويزمظلومي، به حضور در استقلال مي انديشد اما وي به واسطه حضور دو ساله در تيم استقلال با پيشنهاداتي روبروست كه مي تواند براي مذاكره با اين باشگاه ها اقدام كنند.

گفته مي شود كه سرمربي استقلال از مس كرمان و حتي تراكتورسازي تبريز پيشنهاد دريافت كرده است و مي تواند به اين پيشنهادات قابل توجه خود براي فصل آينده رسيدگي كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *