دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
۳

فرزین: رشد قیمت مسکن کنترل شد

يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 881935
رئیس کل بانک مرکزی از کاهش تورم نقطه به نقطه میانگین قیمت مسکن در تهران طی اردیبهشت ماه و کنترل نسبی رشد قیمت مسکن در کشور خبر داد.
فرزین: رشد قیمت مسکن کنترل شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در جلسه شورای عالی مسکن، اظهار کرد: تورم نقطه به نقطه میانگین قیمت مسکن در تهران که در اردیبهشت 1402، 107 درصد بود در اردیبهشت امسال به حدود 12 درصد رسیده که نشان دهنده کنترل نسبی رشد قیمت مسکن در کشور است.

در این جلسه همچنین گزارشی از عملکرد بانک‌های عامل د قانون جهش تولید مسکن ارائه و اعلام شد: تسهیلات ساخت مسکن در ابتدای سال 1402 از 205 هزار فقره قرارداد به مبلغ 68 هزار میلیارد تومان به حدود 800 هزار فقره قرارداد به مبلغ 275 هزار میلیارد تومان با رشد 304 درصدی تا پایان اردیبهشت سال جاری رسیده است.

تسهیلات کمک ودیعه مسکن از 224 هزار فقره به مبلغ 13 هزار میلیارد تومان در ابتدای سال 1402 به حدود 462 هزار فقره و مبلغ 36 هزار میلیارد تومانی و رشد 175 درصدی تا پایان اردیبهشت سال جاری رسیده است.
https://jahannews.com/vdcbf8bwsrhbw9p.uiur.html
jahannews.com/vdcbf8bwsrhbw9p.uiur.html
برچسب ها: قیمت مسکن
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از وضعیت اجاره ها معلومه
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
رشد قيمت مسكن متوقف شد يعني چي ؟؟؟
كاهش قيمت هروقت اوكي شد افتخار كنيد .
Iran, Islamic Republic of
خودتون هم باور می کنین؟