دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
۱

آذری جهرمی: تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات نگرفته‌ام

شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب: 881882
محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات می گوید با وجود تماس های بسیار، «تاکنون هیچ تصمیم شخصی و جمعی» درباره کاندیداتوری در انتخابات نگرفته است. وی تصریح کرد: پذیرش مسوولیت اجرایی در شرایط کنونی بسیار دشوار است. مهمترین امر البته برگزاری انتخاباتی ب
آذری جهرمی: تصمیمی برای کاندیداتوری نگرفته‌ام
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در گفت‌وگو با انتخاب می گوید با وجود تماس های بسیار، «تاکنون هیچ تصمیم شخصی و جمعی» درباره کاندیداتوری در انتخابات نگرفته است.

آذری جهرمی در گفتگو با «انتخاب» در پاسخ به شایعات حضورش به عنوان کاندیدای انتخابات اظهار داشت: خبر حضور بنده در انتخابات به عنوان کاندیدا، صرفا گمانه زنی رسانه هاست.

وی افزود: تماس های زیادی از افراد و گروهها و تشکلهای مختلف از سراسر کشور دریافت کرده ام. تاکنون هیچ تصمیم شخصی و جمعی در این باره گرفته نشده است. 

آذری جهرمی تصریح کرد: پذیرش مسوولیت اجرایی در شرایط کنونی بسیار دشوار است. مهمترین امر البته برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالاست.
https://jahannews.com/vdcc4sq4i2bq448.ala2.html
jahannews.com/vdcc4sq4i2bq448.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قرچک
Iran, Islamic Republic of
با سلام
با کمال احترام به درد ریاست جمهوری نخواهید خورد با توجه به کارنامه ضعیف شما در دوران روحانی ضعیف