پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰
۱

حمل زباله بر روی اتومبیل باز هم حادثه آفرید

يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 880105
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به حادثه اخیر رخ داده برای پاکبانان منطقه ۵ گفت: متاسفانه قرار دادن پسماندها بر روی اتومبیل عامل این حادثه بوده است.
حمل زباله بر روی اتومبیل باز هم حادثه آفرید
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، روح الله دهقان‌نژاد امروز در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر اظهار کرد: از شهروندان با فرهنگ تبریزی خواهشمندیم از قرار دادن زباله‌های خود بر روی اتومبیل خودداری کرده و از باکس‌های زباله استفاده کنند.

وی با اظهار امیدواری از اینکه با همکاری شهروندان شاهد بروز چنین اتفاقات تلخی نباشیم، افزود: قرار دادن پسماند بر روی ماشین‌ها بارها حادثه آفریده است.

دهقان نژاد با اشاره به وضعیت ۲ پاکبان حادثه دیده شهرداری منطقه ۵ تصریح کرد: هم اکنون این دو پاکبان عزیز جهت تکمیل مراحل درمانی در بیمارستان بستری هستند و برای آنها آرزوی سلامتی داریم. شهردار منطقه ۵ و شهردار تبریز از ابتدای بروز این حادثه پیگیر وضعیت این دو پاکبان عزیز بوده‌اند و از شهردار تبریز نیز می‌خواهیم همچون گذشته پیگیر درمان این عزیزان باشند.

در برخورد شدید خودروهای عبوری با پاکبانان شهرداری منطقه ۵ در حین انجام وظیفه، مصطفی حاجی پور و مهدی رزمی به شدت از ناحیه سر و گردن و دست و پا مصدوم و در بیمارستان شهدای تبریز بستری شدند. حادثه زمانی رخ داد که پاکبانان مشغول جمع آوری زباله تک بسته‌ای بودند که از روی یکی از خودروهای عبوری در لاین یک اتوبان پاسداران، ورودی ولی امر به زمین افتاده بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک به منتخبان جدید مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم شاهد تلاش این عزیزان برای مردم باشیم.

وی همچنین با تبریک پیشاپیش روز ارتباطات اظهار کرد: این روز را خدمت تمامی عزیزانی که در حوزه روابط عمومی، ارتباطات و شفاف سازی امور فعال هستند تبریک گفته و آرزوی توفیق دارم.
https://jahannews.com/vdcjyyeoiuqeovz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyyeoiuqeovz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
Iran, Islamic Republic of
لطفا قانونگذار برای این موضوع (زباله)جریمه مصوب نماید