دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

نظامیان فرانسه هدف نظامی روسیه خواهند شد؟

جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۵
کد مطلب: 879809
پیش‌تر «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه در گفت‌وگو با نشریه اکونومیست گفته بود که اگر اوکراین درخواست کند، ممکن است اروپا به این کشور نیروی نظامی اعزام کند.
نظامیان فرانسه هدف نظامی روسیه خواهند شد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان،در واکنش به انتشار گزارش‌هایی درباره احتمال اعزام نظامیان فرانسوی به اوکراین سخنگوی وزارت خارجه روسیه هشدار داد: اگر نیروهای نظامی فرانسه مستقیماً وارد جنگ شوند، اهداف مشروع خواهند بود.
 
پیش‌تر امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه در گفت‌وگو با نشریه اکونومیست گفته بود که اگر اوکراین درخواست کند، ممکن است اروپا به این کشور نیروی نظامی اعزام کند.

حالا ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه به این اظهارات واکنش نشان داده و گفته است: «ماکرون این لفّاظی‌ها را با هدف ایجاد نوعی ابهام استراتژیک برای روسیه مطرح می‌کند. اما متاسفانه باید ناامیدش کنیم. وضعیت برای ما کاملاً قطعی و بدون ابهام است.

از مدت‌ها پیش در این‌باره تصمیم‌گیری کرده‌ایم. اگر سر و کله فرانسوی‌ها در مناطق مورد مناقشه پیدا شود، بی‌شک آنها به اهدافی برای نیروهای مسلح روسیه بدل خواهند شد.

فکر می‌کنم این مسئله قبلا به پاریس ثابت شده است.» کارشناسان بر این باورند اوکراین علاوه‌بر کمبود تجهیزات و مهمات، با کمبود شدید نیروی نظامی مواجه است.
https://jahannews.com/vdciu3av3t1ayv2.cbct.html
jahannews.com/vdciu3av3t1ayv2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *