چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود

چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 878932
وزیر ورزش گفت: استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند اما برای تغییر نام باید روال آن طی شود، ما کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها را داریم لذا خواهشمندیم هر باشگاهی اعم از خرد و بزرگ برای تغییر نام، مسیر قانونی خود را طی کنند.
تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از 1517 تن از قهرمانان و دست اندرکاران ورزش که سال گذشته برای کشور افتخارآفرینی کردند با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود و 230 میلیارد تومان پاداش این عزیزان است.

وی افزود: متولی المپیک، کمیته ملی المپیک است و وزارت ورزش هم کمک می‌کند خصوصا در رشته‌های المپیکی مانند کشتی، تکواندو و وزنه برداری.

وزیر ورزش گفت: استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند اما برای تغییر نام باید روال آن طی شود. ما کمیسیون ماده 5 باشگاه ها را داریم لذا خواهشمندیم هر باشگاهی اعم از خرد و بزرگ برای تغییر نام، مسیر قانونی خود را طی کنند.

هاشمی تصریح کرد: حق پخش تلویزیونی صرفا متعلق به دو باشگاه فوتبال تهران نیست بلکه متعلق به ورزش است و باید گره آن گشوده شود در برنامه هفتم این موضوع دیده شده است که به آیین نامه‌ای که با کمک وزارت ورزش و سازمان صداوسیما تنظیم می‌شود و به تصویب هیات دولت می رسد، حواله شده است. با حق پخش بسیاری از مشکلات ورود بخش خصوصی به ورزش حل می‌شود.
https://jahannews.com/vdcexv8vwjh8foi.b9bj.html
jahannews.com/vdcexv8vwjh8foi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *