جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

ماکرون: ترامپ رئیس‌جمهور بعدی آمریکا نمی‌شود

جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 873846
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در یک مصاحبه تلویزیونی به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اشاره کرد و گفت: به نظر من پیروزی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده در این انتخابات بعید است.
ماکرون: ترامپ رئیس‌جمهور بعدی آمریکا نمی‌شود
به گزارش جهان نيوز، مکرون در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فرانس ۲ نسبت به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آتی ایالات متحده ابراز تردید کرد و افزود: تا جایی که من مطلع هستم، فکر نمی‌کنم او رئیس جمهور آمریکا شود.
 
رئیس جمهور فرانسه همچنین در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که آیا ترامپ می‌تواند نقش یک میانجی را در جنگ اوکراین ایفا کرده و با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در این مورد تعامل کند، گفت: ترامپ ابتدا باید رئیس جمهور آمریکا شود اما من فکر نمی‌کنم او در این راه موفق شود.
 
به نوشته تارنمای خبری آ آی اف، دیمیتری سوسلوف معاون مرکز مطالعات جامع اروپایی و بین‌المللی در مدرسه عالی اقتصاد روسیه پیش‌تر در اظهاراتی گفته بود که ترامپ و اطرافیانش بر مبارزه با چین متمرکز شده‌اند و پکن را دشمن اصلی ایالات متحده می‌پندارند بنابراین قصد دارند به سرعت به درگیری در اوکراین پایان داده و سعی کنند مسکو را به سمت خود بکشانند.
https://jahannews.com/vdcdos0j9yt05j6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdos0j9yt05j6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *