پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

جزئیات اختلال در خط دو مترو تهران

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 873415
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه جزییات وقوع حادثه شب گذشته در خط دو مترو تهران را تشریح کرد.
جزئیات اختلال در خط دو مترو تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در باره جزئیات وقوع حادثه شب گذشته در خط دو مترو تهران اعلام کرد: ساعت ۲۲ شب گذشته، یک قطار در محدوده ایستگاه‌های سرسبز تا علم و صنعت دچار نقص فنی شد که پس از بروز این اتفاق، مسافران قطار به طور ایمن تخلیه و به سمت ایستگاه علم و صنعت هدایت شدند.

وی با اشاره بر اینکه این حادثه خوشبختانه هیچ مصدومی نداشته و خبرهای مربوط به مصدومیت مسافران به هیچ عنوان مورد تأیید نیست، افزود: برای تسهیل در جابه‌جایی مسافران، هماهنگی‌های لازم با شرکت واحد اتوبوسرانی برای رساندن مسافران به مقصد انجام شد.

زند گفت: با توجه به اینکه این نقص فنی در پایان ساعت فعالیت متروی تهران رخ‌داده بود، مشکلی در خصوص خدمات‌رسانی به شهروندان پیش نیامد.
 
https://jahannews.com/vdcfymdctw6deja.igiw.html
jahannews.com/vdcfymdctw6deja.igiw.html
برچسب ها: اختلال مترو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای شهردار اگه از امور دیگرشان فارغ شدن یه توضیحی بفرمایند