يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

ناکامی گروهک تروریستی در ورود به کشور

شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 873047
فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: اعضای یک گروهک تروریستی که قصد ورود به کشور برای اقدامات خرابکارانه داشتند توسط مرزبانان هنگ مرزی نهبندان زمین گیر شدند.
ناکامی گروهک تروریستی در ورود به کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: اعضای یک گروهک تروریستی که قصد ورود به کشور برای اقدامات خرابکارانه داشتند توسط مرزبانان هنگ مرزی نهبندان زمین گیر و از آنان مقادیر قابل توجهی تجهیزات انفجاری کشف شد.

سردار گودرزی گفت: مرزبانان هنگ مرزی نهبندان با اشراف و تسلط اطلاعاتی در مرز‌های استان خراسان جنوبی، از قصد یک گروهک تروریستی برای ورود به داخل کشور و اقدامات خرابکارانه مطلع شدند.

وی افزود: مرزبانان دلیر و شجاع با هوشیاری مناطق شناسایی شده را تحت کنترل گرفتند و طی یک درگیری مسلحانه با اقتدار ضربه مهلکی را به این گروهک تروریستی وارد و از ورود آن‌ها به کشور جلوگیری کردند.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا با بیان اینکه در این عملیات تعدادی از اعضای این گروهک زخمی و به سمت خاک کشور همسایه متواری شدند، اظهار داشت: از این گروهک مقادیر قابل توجهی تجهیزات انفجاری شامل مین جنگی، مین فلزی tm، انواع فرستنده و گیرنده ریموت کنترل، مهمات جنگی، دوربین دید در شب و سایر اقلام همراه کشف شد.
https://jahannews.com/vdcgtw97uak9uz4.rpra.html
jahannews.com/vdcgtw97uak9uz4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینها که می‌توانند جلو ورود گروهک تروریستی به داخل کشور را بگیرند چطور نمی‌توانند جلو ورود روزی ده هزار افغانی که قاچاقی وارد کشور شوند را بگیرند مگر افاغنه از آسمان می آیند که اینها متوجه نمیشند