شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

وزیر صمت: روزانه ۵ هزار خودرو تولید می‌شود

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 871738
وزیر صمت با بیان اینکه سیاست وزارت صمت، تبدیل خودرو از یک کالای سرمایه‌ای به کالای مصرفی است، گفت: تعادل خوبی در عرضه و تقاضای خودرو وجود دارد و روزانه بیش از ۵ هزار خودرو تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.
وزیر صمت: روزانه ۵ هزار خودرو تولید می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، «عباس علی آبادی» وزیر صمت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به مردم توصیه میکنم در انتخابات شرکت کنند و اعمال نظر کنند، گفت: تعیین سرنوشتمان باید به دست خودمان باشد به مردم توصیه میکنم در انتخابات شرکت کنند و اعمال نظر کنند. مطالبه گری در قبال انتخابی است که صورت می‌گیرد.

در وزارت صمت تلاش می‌کنیم سیستم نظارت خود را مردمی کنیم
وزیر صمت خاطرنشان کرد: اگر شرایط به نحوی مدیریت شود که نیاز و عرضه باهم متوازن شود وضعیت سفره مردم بهبود خواهد یافت و دولت به دنبال برقراری این توازن است در وزارت صمت تلاش می‌کنیم سیستم نظارت خود را مردمی کنیم تا مردم کمک کند تا جلوی سوءاستفاده‌گرفته شود. رفع ناترازی در عرضه و تقاضا و نظارت صحیح در بازار هر دو به صورت متوازن دنبال می شود.

وی ادامه داد: در لوازم خانگی وضعیت بسیار خوبی داریم و وقت آن است که بازار به سمت تعادل منطقی برود و بتوانیم بازار را به صورت طبیعی کنترل کنیم.

روزانه ۵ هزار خودرو تولید می‌شود
وزیر صمت گفت: سیاست وزارت صمت، تبدیل خودرو از یک کالای سرمایه‌ای به کالای مصرفی است.تعادل خوبی در عرضه و تقاضای خودرو وجود دارد و روزانه بیش از ۵ هزار خودرو تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.این حجم از تولید قاعدتا باید به تعادل در بازار بیانجامد اما موارد دیگر به افزایش قیمت خودرو دامن می‌زند.

علی آبادی با اشاره به  اجلاس w.t.o با بیان اینکه در حال حاضر عضو ناظر هستیم گفت: تلاش کردیم در این اجلاس با وزرای کشورهای مختلف، مقامات اماراتی و مسئولین تماس بگیریم و صحبت کردیم. قاعده‌مند کردن نظام تجارت و همساز کردن آن با نظام تجارت جهانی عامل بسیار مهم و زیرساختی  است که در وزارتخانه در حال انجام شدن است. آنچه تاکنون مانع عضویت ایران شده یکجانبه‌گرایی بوده که سعی کردیم این موضوع را مدیریت کنیم.
https://jahannews.com/vdcbf8bwwrhbzzp.uiur.html
jahannews.com/vdcbf8bwwrhbzzp.uiur.html
برچسب ها: وزیر صمت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *