شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۷

تلاش بی‌بی‌سی برای نمایش زنده بودن رجوی

سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 871538
بی‌بی‌سی فارسی با رئیس اسبق سازمان اطلاعات عربستان سعودی درباره سرنوشت سرکرده پیشین گروهک منافقین گفتگو کرد.
تلاش بی‌بی‌سی برای نمایش زنده بودن رجوی
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، بی‌بی‌سی فارسی در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با ترکی الفیصل، رئیس اسبق سازمان اطلاعات عربستان سعودی درباره سرنوشت «مسعود رجوی» سرکرده پیشین گروهک منافقین گفتگو کرد. ترکی الفیصل هفت سال پیش در همایش منافقین از لفظ «مرحوم» درباره مسعود رجوی استفاده کرد که موجب شد شایعات در خصوص مرگ اطلاع رسانی نشده رجوی، بیشتر به باور نزدیک شود.

حال بی‌بی سی سراغ او رفت تا شایعات مرگ رجوی را پاک کند. بی‌بی سی فارسی ابتدا از قول ترکی الفیصل درباره اظهار نظر چند سال پیش خود گفت که اصلاً مسعود رجوی را ندیده است و این‌طور تصور کرده که زنده نیست و بعد از این سخنان خود مسعود رجوی با وی تماس گرفته و اعلام کرده که زنده است و فیصل نیز از او به خاطر این اظهار نظرش عذرخواهی کرده است. اما بعد از مدتی بی‌بی سی فارسی خبر خود را تصحیح و عنوان کرد فیصل گفته است که از سوی منافقین با وی تماس گرفته شده و نه خود مسعود رجوی. چرا پس از هفت سال بی‌بی سی باید دنبال بی‌اعتبار کردن آن نقل قول الفیصل باشد؟ چرا بی‌بی‌سی به قرائن و شواهد متعددی که مرگ رجوی را تأیید می‌کند، نمی‌پردازد و در مورد آن‌ها گفتگو نمی‌گیرد؟ چرا بی‌بی‌سی در یک اشتباه فاحش و معنادار، ابتدا از تماس خود رجوی با الفیصل خبر می‌دهد در حالی که تماس از سوی سازمان منافقین بوده است؟ آیا پروژه جدیدی به بی‌بی‌سی فارسی در مورد منافقین واگذار شده است؟
https://jahannews.com/vdcjtveoouqeaiz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtveoouqeaiz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Iran, Islamic Republic of
زنده یا بدرک رفتن یک تروریست بی شرف و کثافت چه اتفاق مهمی میتواند داشته باشد ؟
Iran, Islamic Republic of
رجوی چه زنده باشد چه مرده، هیچ فرقی به حالش نمی‌کند چون تفکر و سازمان و نیروهای مزدورش سالهاست که مرده‌اند.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافقین اسلام و ایران
Iran, Islamic Republic of
میخواهندبعنوان یک الترناتیوقوی وتوانمندایران راتهدیدوازیک مهره مرده روغن خودرابگیرن
United Arab Emirates
رجوی یک مزدور آشغال و یک تروریست لجن هست که دستش به خون عزیزترین فرزندان این مملکت آلوده است، او قاتل شهید سعید صیاد شیرازی، لاجوردی و هفده هزار شهید مظلوم دیگر است، حالا این تروریست آشغال می‌خواهد زنده باشد یا به درک واصل شده باشد!
Iran, Islamic Republic of
ایشالا که به درک واصل شده منافق بی همه چیز
Romania
حالا تا زنده بود چه ....... که الان زنده باشه یا نباشه