چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

برف و کولاک جاده هراز را مسدود کرد

يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 871302
رئیس پلیس راه مازندران گفت: برف و کولاک شدید محور هراز را مسدود کرد و به مسافران توصیه می شود از مسیر جایگزین جاده سوادکوه تردد کنند.
برف و کولاک جاده هراز را مسدود کرد
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ یدالله جهان تاب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران: با توجه به شرایط بد جوی تا عادی شدن شرایط جاده هراز مسدود است و در صورت بازگشایی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: بارش برف شدید از شب گذشته باعث کندی تردد خودروها شده است و عبور و مرور خودروها در جاده جایگزین سوادکوه بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

جهان تاب تصریح کرد: ضمنا محورهای چالوس، سوادکوه و آزادراه تهران - شمال برفی و بارانی است.

وی اضافه کرد: رانندگان برای سفر به مناطق کوهستانی و برف گیر به خصوص چالوس، هراز و سوادکوه، پوشاک گرم و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.
https://jahannews.com/vdciuzavrt1ayp2.cbct.html
jahannews.com/vdciuzavrt1ayp2.cbct.html
برچسب ها: برف کولاک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *