يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اعتبار یارانه قابل ذخیره است؟

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 870990
به گفته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعتبار یارانه فجرانه مختص همان ماه است و قابل انتقال به ماه‌های بعد نیست.
اعتبار یارانه قابل ذخیره است؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آقای عسگریان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح فجرانه مانند همان طرح‌های قدی می‌است، گفت: در این طرح از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی برای هر یک از افراد خانوار در نظر گرفته شده و مردم می‌توانند تا ۲۰ اسفندماه از این اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مورد نظر اقدام کنند.

او افزود: در صورتیکه تا پایان مهلت یک ماهه اعتبار در نظر گرفته شده هزینه نشود مبلغ مانده اعتبار حذف و در بیستم ماه بعد دور بعدی اعتبار برای خانوار شارژ می‌شود.

عسگریان گفت: طرح فجرانه ۳ ماهه (از ۲۰ بهمن ماه تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) است و در هر بار شارژ مردم یک ماه فرصت دارند برای خرید کالاها اقدام کنند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: هم اکنون ۲۲۰ هزار فروشگاه اعم از زنجیره ای، اینترنتی و فروشگاه‌های مواد غذایی به سامانه شما متصل هستند و مردم می‌توانند خرید خود را ازا این فروشگاه‌ها انجام دهند.
https://jahannews.com/vdcaownaw49n0o1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaownaw49n0o1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *