سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

گفت و شنود/ خوشمزه بود؟!

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 870569
گفت: یکی از شبکه‌های تلویزیونی سلطنت‌طلب بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌گوید: «‌همه آن کسانی که می‌گفتند جمهوری اسلامی رفتنی است مردند و هنوز این حکومت پابرجاست»!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:
 
گفت: یکی از شبکه‌های تلویزیونی سلطنت‌طلب بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور میلیونی مردم در دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گوید: «‌همه آن کسانی که می‌گفتند جمهوری اسلامی رفتنی است مردند و هنوز این حکومت پابرجاست»!
 
گفتم: تا کور شود هر آنکه نتواند دید!
 
گفت: این شبکه سلطنت‌طلب و سایر گروه‌های اپوزیسیون و مقامات آمریکایی که از حمایت جانانه مردم از انقلاب و نظام عصبانی بودند از فروپاشی نظام خبر می‌دادند و به مردم ایران توصیه می‌کردند که باید «‌واقع‌بین‌»‌! باشند و ادعا می‌کردند که اهمیت جمهوری اسلامی در گذر سال‌ها کمرنگ شده است!
 
گفتم: اولاً؛ ما واقع‌بین هستیم که نظام اسلامی را پایدار می‌دانیم یا آنها که ۴۵ سال است دَم گرفته و ادعا می‌کردند نظام شش ماه دیگر یا یک سال دیگر یا... فرو می‌پاشد!؟! و ثانیاً؛ اگر جمهوری اسلامی در گذر ایام کمرنگ‌تر شده است! چرا دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های آمریکا و متحدانش علیه ایران اسلامی روز به روز شتاب بیشتری می‌گیرد؟!
 
گفت:‌ حیوونکی‌ها (بلانسبت همه حیوانات‌)، مثل شتری می‌مانند که از گرسنگی خواب پنبه‌دانه می‌بیند!
 
گفتم: ایول! یارو می‌گفت؛ خواب دیدم که دارم درازترین ماکارونی دنیا را می‌خورم! از خواب که پریدم، دیدم نصف بیشتر کش شلوارم را خورده‌ام!
https://jahannews.com/vdccexq4o2bqmp8.ala2.html
jahannews.com/vdccexq4o2bqmp8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *