يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

هلاکت یک شرور و سارق مسلح در لرستان

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 868459
سارقان مسلح و سابقه دار پس از درگیری مسلحانه با ماموران پلیس شهرستان دستگیر و یک نفر از آنها نیز به هلاکت رسید.
هلاکت یک شرور و سارق مسلح در لرستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت در یکی از محله‌های شهرستان بروجرد توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: سارقان به محض رویت پلیس، ضمن تیراندازی به سمت حافظان امنیت، اقدام به فرار می کنند که پس از تعقیب و گریز توسط ماموران خودرو از ناحیه لاستیک مورد هدف قرار گرفته و متوقف می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: سارقان مسلح اقدام به تداوم تیراندازی به سمت عوامل انتظامی نموده که یک نفر از آنها به هلاکت می‌رسد.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد پلاک خودرو توقیف شده جعلی بوده و در بازرسی یک قبضه سلاح کمری به همراه ۲۲ عدد فشنگ، ۲ دستگاه بی سیم، تعداد ۲ کلاه جهت پوشاندن صورت، دستکش و دیلم و سایر اقلام مورد نیاز برای سرقت کشف شده است.
 
سردار الهی با بیان اینکه شرور و سارق مسلح به هلاکت رسیده دارای سوابق متعددی از جمله سرقت مسلحانه، سرقت‌های متعدد منزل، سرقت به عنف و حمل و نگهداری مواد مخدر بوده است، گفت: خودرو مورد استفاده سارقان جهت بررسی به فرماندهی انتظامی شهرستان منتقل شد.
https://jahannews.com/vdchm6n6w23n-kd.tft2.html
jahannews.com/vdchm6n6w23n-kd.tft2.html
برچسب ها: هلاکت شرور سارق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *