جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

جزئیات پرونده حمله به سفارت آذربایجان

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 868204
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: رأی متهم پرونده حمله به سفارت جمهوری آذربایجان طی روزهای آینده صادر خواهد شد.
جزئیات پرونده حمله به سفارت آذربایجان
به گزارش جهان نيوز، کاظم غریب‌آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر اعلام کرد: رأی متهم پرونده حمله به سفارت جمهوری آذربایجان طی روزهای آینده صادر خواهد شد.

جلسه رسیدگی به پرونده اتهام‌های عامل حمله به سفارت جمهوری آذربایجان روز شنبه، ۷ بهمن با حضور متهم پرونده و وکلای وی برگزار شد؛ بر اساس کیفرخواست صادره، عامل حمله به سفارت جمهوری آذربایجان به مباشرت در قتل عمدی احدی از اتباع جمهوری آذربایجان با استفاده از سلاح گرم در داخل سفارت، خرید، حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز شامل یک قبضه کلاشینکف و یک قبضه سلاح کمری و اخلال در نظم عمومی متهم است.

پس از قرائت کیفرخواست از سوی نماینده دادستان و ارائه دفاعیات از سوی متهم و وکیل وی، رئیس دادگاه تاکید کرد که حکم در مهلت قانونی صادر خواهد شد.
 
https://jahannews.com/vdcfxcdcjw6dv0a.igiw.html
jahannews.com/vdcfxcdcjw6dv0a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *