يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

هزینه تبلیغات تلویزیونی برای نامزدها

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 867594
رئیس سازمان صداوسیما گفت: با موافقت هیئت اجرایی مرکزی با پیشنهاد صداوسیما، هزینه تبلیغات تلویزیونی برای نامزدها به یک‌چهارم کاهش پیدا کرد.
هزینه تبلیغات تلویزیونی برای نامزدها
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: کاهش تعرفه تبلیغات تلویزیونی نامزدها به یک‌چهارم عددی که پیش از این اعلام شده بود،‌ پیشنهاد صداوسیما به هیئت اجرایی مرکزی بود تا استفاده از ظرفیت صداوسیما برای تبلیغات آسان‌تر شود که خوشبختانه به تصویب رسید.

وی افزود: بر این اساس بالاترین تعرفه تبلیغات مربوط به تهران است که 40 میلیون تومان است و تعرفه اکثر قریب به اتفاق حوزه‌های انتخابیه بین 5 تا 10 میلیون است.

جبلی خاطرنشان کرد: همچنین یک پیشنهاد دیگر که به تصویب رسید این بود که در هر حوزه انتخابیه اگر هر نامزدی بتواند یک درصد آرای مأخوذه را به‌دست بیاورد، از پرداخت هزینه تبلیغات تلویزیونی معاف می‌شود، بنابراین تقریباً هزینه تبلیغات برای کاندیدا شبه‌رایگان است.
https://jahannews.com/vdcgyu97tak93n4.rpra.html
jahannews.com/vdcgyu97tak93n4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *