سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

کنایه برانکو به عمانی‌ها با تمجید از عربستان

شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 867009
سرمربی کروات تیم ملی عمان در دفاع از خود بعد از باخت مقابل عربستان به تمجید از سعودی‌ها پرداخت.
کنایه برانکو به عمانی‌ها با تمجید از عربستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «شما باور داشتید ما عربستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست می دهیم!» این کنایه سنگین برانکو ایوانکوویچ به خبرنگار عمانی معترض به سیستم بازی سرمربی عمان مقابل عربستان در جام ملت های آسیا است.

برانکو با 7 جام قهرمانی در پرسپولیس در مدت 4 سال پرافتخارترین مربی خارجی تاریخ این باشگاه به شمار می آید. مربی کروات این روزها به خاطر مذاکره با مسئولان پرسپولیس و شکست مقابل عربستان در جام ملت های آسیا تحت فشار قرار دارد.


برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار عمانی در نشست خبری پیش از بازی با تایلند که تغییر سیستم شما در نیمه دوم باعث باخت عمان مقابل عربستان شد، گفت: از سوال شما تعجب کردم! شما قبل از بازی باور داشتین که ما مقابل عربستان با نتیجه 3 یا 4 به پیروزی می‌رسیدیم!!

سرمربی سابق پرسپولیس در دفاع خود می گوید که عربستان تنها تیمی است که در جام جهانی 2022 قطر موفق شد آرژانتین قهرمان را شکست دهد و به نظرم «عربستان تنها تیم این تورنمنت است که شایستگی قهرمانی آسیا» را دارد.
https://jahannews.com/vdchvqn6w23n-vd.tft2.html
jahannews.com/vdchvqn6w23n-vd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *