جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۴

ایران و پاکستان سفیران یکدیگر را فراخواندند

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 866728
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان می‌گوید که درپی تحولات اخیر در مرزهای ایران و پاکستان، دولت اسلام‌آباد سفیر خود از تهران را فراخواند و متقابلا سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در اسلام‌آباد نخواهد ماند.
ایران و پاکستان سفیران یکدیگر را فراخواندند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، درپی واکنش وزارت امور خارجه پاکستان به آنچه این کشور نقض حریم هوایی پاکستان توسط ایران خواند، کاردار سفارت ایران شب گذشته به وزارت خارجه پاکستان در اسلام‌آباد احضار شد.

ممتاز زهرا سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان طی بیانیه‌ای که به صورت زنده از شبکه‌های خبری این کشور منعکس شد، گفت: پاکستان سفیر خود را از ایران فراخوانده و متقابلا سفیر ایران به اسلام‌آباد تا اطلاع ثانوی برنخواهد گشت.

شایان ذکر است که رضا امیری مقدم سفیر ایران در پاکستان روز دوشنبه برای همراهی استاندار ایالت سِند پاکستان جهت حضور در اولین نمایشگاه بین المللی «توانمندی‌های صادراتی به پاکستان» به ایران سفر کرد.

ممتاز زهرا افزود که‌ تمامی مراودات دو جانبه پاکستان با ایران به حالت تعلیق درآمده و هیچ تبادل هیاتی در سطوح بلندپایه میان دو کشور انجام نخواهد شد.
https://jahannews.com/vdcewp8vvjh8pfi.b9bj.html
jahannews.com/vdcewp8vvjh8pfi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
والله رابطه با پاکستان جز تروریسم و اتباع غیرمجاز و بلعیدن نفت و سوخت یارانه ای ما و ورود مواد مخدر و کالای قاچاق هیچ نفعی برای ما نداشته بهتر که نباشه !!
Iran, Islamic Republic of
واي بدبخت شديم بيچاره شديم حالا با غم دوري پاكستان چه كنيم اينا نباشن ما بيچاره ايم
پاكستان بايد خيلي وقت پيش درهم كوبيده ميشد تا بتونه يكم مرزهاي خودش رو جمع كنه
مرز رو طوري ببنيد كه ديگه مهاجراتون اينطرف نيان براي گدايي
Iran, Islamic Republic of
پاکستان کارخونه تولید و صادرات تروریست راه انداخته و با وجود بارها تذکر ایران حاضر نیست جلوی سگ های تکفیری و جنایتکاری که مردم مظلوم ما رو شهید میکنن بگیره . دیگه به چه زبونی بگن نوکر آمریکا و صهیونیست ها هستن ؟ به درک که سفیرش رو فرا خوند . تا وقتی رفتارشون درست نشده و دست از تروریست پروری برنداشتن سفیرشون به چه درد میخوره ؟ چه رویی دارن مسئولان کشور مثلا دوست و برادر پاکستان
سروش
Iran, Islamic Republic of
اگر حکومت و دولت یه دیوار بلند حفاطتی مرزهای شرق کشور بکشنددرست میشه