پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

آخرین وضعیت از ساخت مسکن نخبگان

دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 866412
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با پرداختن به موضوع ساخت مسکن نخبگان گفت: کار مسکن در مورد دانشگاه‌‍‌هایی که با آن‌ها تفاهم‌نامه امضا شده و توانسته‌اند زمین را هم تامین کنند، آغاز شده است.
آخرین وضعیت از ساخت مسکن نخبگان
به گزارش جهان نيوز به نقل از شهر، سیدمهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران پیرامون آخرین وضعیت ساخت مسکن نخبگان با اشاره به اینکه تامین مسکن نخبگان، اساتید دانشگاه و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها از برنامه‌های شهرداری تهران است، گفت: کار مسکن در مورد دانشگاه‌‍‌هایی که با آن‌ها تفاهم‌نامه امضا شده و توانسته‌اند زمین را هم تامین کنند، آغاز شده است.

هدایت در ادامه با بیان اینکه در مسیر ساخت مسکن نخبگان تفاهمنامه‌هایی با معاونت علمی ریاست‌جمهوری داشته ایم که چندین پروژه مسکن را با آن‌ها پیش می‌بریم، گفت: به محض عملیاتی شدن با ساز و کار خود معاونت علمی ریاست جمهوری مساکن در اختیار نخبگان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران در بحث صدور پروانه و کمک در این بخش‌ها کاملا آماده است و تا کنون چندین پروژه با جامعه نخبگان و دانشگاه‌ها پیش برده و عملیاتی کرده است.

 پیش‌تر شهردار تهران تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری و هشت دانشگاه بزرگ تهران برای ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی در پایتخت امضا کرده بود.
https://jahannews.com/vdcezp8vwjh8pei.b9bj.html
jahannews.com/vdcezp8vwjh8pei.b9bj.html
برچسب ها: مسکن نخبگان تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *