پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱

۶۴ بمب قرار بود در سالگرد شهید سلیمانی منفجر شود

يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 865345
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: بالای ۶۴ بمب نیز در سراسر کشور کشف شد که قرار بود در مراسم شهید سلیمانی منفجر شود که عوامل آن دستگیر شدند.
قرار بود ۶۴ بمب منفجر شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه فرهیختگان، حجت‌الاسلام علی توکلی، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان امشب در جمع خبرنگاران با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در انفجار تروریستی کرمان، اظهار داشت:« بالای ۶۴ بمب نیز در سراسر کشور کشف شد که قرار بود در مراسم شهید سلیمانی منفجر شود که عوامل آن دستگیر شدند. هر دو انفجار قبل از گیت بازرسی بوده و عوامل انتحاری قبل از گیت بازرسی انفجار را انجام دادند.عامل انتحاری تا جایی که گیت بازرسی وجود داشته جلو آمده و همان جا که راه برای او مسدود شده خود را منفجر می‌کند. اگر در این انفجار، بسته انفجاری تعبیه شده بود حتماً در زمین یک گودی ایجاد می‌کرد. چون این بسته از زمین ارتفاع داشته و به بدن فرد انتحاری متصل بوده است ترکش‌های آن به اطراف پخش شده و زمین آسیبی ندیده است.»
https://jahannews.com/vdci5wavwt1aqp2.cbct.html
jahannews.com/vdci5wavwt1aqp2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *