شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

رئیسی: تولید در این دولت رو به افزایش است

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 865259
رئیس جمهور در اجتماع بزرگ مردم زنجان ابراز داشت: تولید و صادرات کشور در این دولت رو به افزایش است و برنامه ما در این دولت این نیست که از کنار مسایل بی تفاوت بگذریم.
رئیسی: تولید در این دولت رو به افزایش است
به گزارش جهان نيوز، ابراهیم رئیسی  در دیدار با مردم زنجان در مصلای بزرگ این شهر و در جمع پرشور زنجانی ها افزود که بسیاری از صنایع از جمله صنعت هسته‌ای در کشور ما بومی شده‌ است و کارهای بسیاری انجام شده و کارهای بسیار دیگری در دست اقدام است‌.
 
وی با اعلام اینکه صنعت هسته‌ای ایران صلح آمیز است‌، ادامه داد که دشمن گمان می‌کرد با ترور دانشمندان از جمله شهید شهریاری می‌تواند صنایع هسته‌ای کشور را متوقف کند؛ اما نتوانست.

رییس جمهور از افزایش تولید، صادرات و اشتغال در دو سال دولت سیزدهم خبر داد و گفت که تولید و صادرات کشور در این مدت صعودی بوده است.

وی بیان کرد که بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان و ۶۰ میلیون دلار در مدت فعالیت دولت در استان زنجان سرمایه‌گذاری شده‌ است و شاهد کاهش ۵ درصدی میزان بیکاری در استان زنجان بوده‌ایم.

رئیسی تاکید کرد که دشمن می‌خواهد که ما تولید و رشد اقتصادی نداشته باشیم اما ملت ما اراده کرده که در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه می‌توان با اتکا بر اصول رشد کرد و پیشرفت داشت اعلام کرد که تولید و صادرات کشور در این دولت رو به افزایش است و برنامه ما در این دولت این نیست که از کنار مسایل بی تفاوت بگذریم، بلکه رویکرد و راهبرد ما حل مساله است.

وی اظهار کرد: دشمنی دشمنان برای آن است که نظام جمهوری اسلامی بر حق مظلومان و فلسطین تاکید دارد، دفاع از مظلومان عالم و خروشیدن بر ظالمان و مستکبران سیاست ماست که آن را سیاست حق و درستی می دانیم.

وی با تاکید بر اینکه که باطل از میان رفتنی است، گفت که فلسطین مظلوم مقتدر است و رژیم جعلی صهیونیستی حتما از بین رفتنی و نابود است.

رئیسی افزود که ما از ابتدای انقلاب بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرده و داریم، این ها آموخته های ما از مکتب حسین (ع) و عاشورا است.

رییس جمهور ادامه داد که دشمن در این سال ها تحریم و تهدید کرد، حمله نظامی کرد و محاصره اقتصادی کرد اما ملت ایران در این نبرد و جنگ اراده ها پیروز شد.

وی با قدردانی از استقبال مردم زنجان و برپایی راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی کرمان بیان کرد که قرار بود روز قبل در جمع با صفای شما باشم اما به دلیل سفر کرمان این مهم امکان پذیر نشد.

رئیسی اظهار کرد که اجتماع شما امروز در خیابان ها معنا و مفهوم خاصی داشت نخست اینکه احترام به شهدای حادثه کرمان و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و همچنین اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه است.

وی بیان کرد: آنچه به ما امید و قلب هایمان را به یکدیگر پیوند می دهد، نام اباعبدالله الحسین است، پایتخت شور و شعور حسینی شاخص بسیار نورانی برای مردم زنجان است.
رییس جمهور گفت:‌ این توفیق و افتخار را داشتم در سالیان گذشته در محافل حسینی مردم زنجان حضور می یافتم.

رییس جمهور یادآور شد که ویژگی دیار زنجان نام و یاد حسین(ع) و سخن از کربلای حسین (ع) است؛ آنچه رمز ماندگاری این انقلاب و رمز استیصال دشمنان این انقلاب و نهضت و رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود، همین نام و یاد حسین (ع) و کربلا است. عنوان پایتخت شور و شعور حسینی شاخص نورانی برای مردم این دیار است. 

وی افزود که امروز در شرایط خاصی زندگی می کنیم، وضعیت در جهان اسلام و منطقه خاص است و باید تحلیل درستی از شرایط و اوضاع منطقه داشته باشیم بیش از ۴۰ سال است که امام (ره) حمایت از فلسطین را و اول بودن مساله فلسطین و ضرورت آزادی قدس شریف را اعلام کرده اند.

رییس‌جمهور یادآور شد که در سفر دور نخست به زنجان،‌ در زمینه ساخت مسکن کارها آغاز شده بود و امروز بیش از هفت هزار مسکن در سراسر استان آماده تحویل به مردم است.

وی افزود که بیش از ۱۰ هزار زمین نیز در استان آماده تحویل به متقاضیان است و در حوزه مسکن‌ کار با شتاب و همکاری مردم و مسوولان ادامه دارد.

رئیسی اظهار کرد: خانواده‌هایی که در زمان سفر دور نخست به استان در بافت فرسوده و شرایط نامناسبی اسکان داشتند، امروز صاحب خانه شده‌اند.

رییس جمهور با اعلام اینکه اصلاح در نحوه بهره‌برداری از منابع آبی وضع آب کشاورزی استان زنجان بهبود پیدا کرد،گفت که بیشترین آب مصرفی در کشور مربوط به حوزه کشاورزی است که اصلاح در نحوه بهره‌برداری از منابع آبی و آب‌رسانی زیرسطحی گام مؤثری در این بخش خواهد بود.

وی تاکید کرد که دولت به دنبال حل مسایل و ارائه راهکار در زمینه‌های گوناگون فناوری، علمی، صنعتی و کشاورزی است.
https://jahannews.com/vdccppq4o2bqei8.ala2.html
jahannews.com/vdccppq4o2bqei8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *