يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

شهادت رئیس پلیس امنیت عمومی فیروزآباد

سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 863984
رییس پلیس امنیت عمومی فیروزآباد که طی درگیری‌های شهریور ماه سال جاری با اشرار مسلح از ناحیه شکم مجروح شده بود به دلیل شدت جراحات وارده پس از چند ماه به فیض شهادت نایل آمد.
شهادت رئیس پلیس امنیت عمومی فیروزآباد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، در پی شهادت رئیس پلیس امنیت عمومی فیروزآباد، مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات این حادثه را تشریح کرد.

برابر این اطلاعیه شامگاه دیشب دوشنبه ۴ دی ماه سرهنگ احسان بخشنده رئیس پلیس امنیت عمومی شهرستان فیروزآباد که در درگیری با شرور مسلح از ناحیه شکم مجروح شده بود پس از تحمل بیش از ۳ ماه درد و مجروحیت به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد و آسمانی شد.

در این اطلاعیه ضمن تسلیت شهادت این مدافع امنیت به خانواده داغدار وی، مردم ولایتمدار و فرهنگی استان فارس و همکاران وی در فراجا آمده است: پیکر پاک و مطهر این شهید گرانقدر روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح در صحن مطهر شاهچراغ (ع) تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در روستای حسین‌آباد از توابع بخش سیاخ دارنگون شیراز انتقال داده خواهد شد.

گفتنی است در پی رصد و نظارت صورت گرفته مشخص می‌شود شروری به هویت معلوم در بیست و ششم شهریورماه سال جاری در فضای مجازی اقدام به اوباش‌گری و قدرت نمایی با سلاح جنگی کلانش و همچنین تهدید به قتل کامیون‌داران با اسلحه مبنی بر اینکه اعتصاب کنند، می‌کرد.

لذا مأموران انتظامی شهرستان فیروزآباد به سراکیپی شهید احسان بخشنده به همراه ۲ نفر از کارکنان ضمن هماهنگی قضائی به محل اختفا متهم واقع در روستای دهبرم در محور فیروزآباد - عسلویه اعزام شد، متهم که از حضور پلیس مطلع می‌شود در تاریکی شب و در انتهای کوچه پنهان و با سلاح کمری به سمت مأموران تیراندازی که منجر به مجروح شدن وی (احسان بخشنده) می‌شود.
https://jahannews.com/vdcfcmdcjw6dv1a.igiw.html
jahannews.com/vdcfcmdcjw6dv1a.igiw.html
برچسب ها: فراجا فارس شهادت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
چه جوري از حضور پليس مطلع شده ؟؟
كسي بهش خبر داده يا ماشين پليس آژيركشان و با چراغ گردان به محل اختفاي وي نزديك شده ؟؟
Iran, Islamic Republic of
پدر مهسا اميني هنوز بخاطر دروغ او داريم شهيد ميديم