دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

توجه به فاطمیه از برکات جمهوری اسلامی است

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 862874
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر افشاگری‌های حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پس از رحلت پیامبر(ص) نبود، تا ابد کسی متوجه مظلومیت امام علی(ع) و حق نمی‌شد.
توجه به فاطمیه از برکات جمهوری اسلامی است
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت صدیقه کبری(س) با اشاره به مسئله تعظیم شعائر الهی اظهار کرد: باید بدانید این راهپیمایی‌های باشکوه فاطمیه، این تجمعات و مجالس، به معنای واقعی، تعظیم شعائر الهی هستند و این به آن معنا است که هرگاه مؤمنی نشانه ای از خداوند بیابد و آن را تعظیم کند، این مسئله بیانگر حجم ایمان و تقوى آن شخص یا اشخاص است.

وی افزود: لذا شکی نیست که بهترین نشانه‌هایی که ما را میتواند به خداوند مرتبط سازند، اهل بیت(ع) و هر چیزی که به آنها مربوط میشوند هستند. از بین تمام اهل بیت(ع)، مراسمی که به حضرت فاطمه(س) مربوط میشوند، دارای ویژگی و اهمیت خاص هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دلایل اهمیت ویژه مراسم مربوط به حضرت فاطمه(س) اول اینکه روز دقیق شهادت ایشان مشخص نیست و دوم اینکه باید با تحقیق به راز و حقانیت نهفته در این مسئله پی برد.

وی گفت: فلسفه پنهان ماندن این رازها طی سالیان طولانی، افشای چهره ظالمین و غاصبین ولایت اهل بیت(ع) ، تا روز قیامت، بر دوش حضرت فاطمه زهرا(س)، است و اگر افشاگری‌های ایشان پس از رحلت پیامبر(ص) نبود، تا ابد کسی متوجه مظلومیت امام علی(ع) و حق نمی‌شد.

حیدری در ادامه بیان کرد: قبل از انقلاب جمع کمی از مردم به این روزها حساس بودند اما به برکت جمهوری اسلامی و عنایت امام امت(ره) و مقام معظم رهبری(ره) و توجهی که به ایام فاطمیه شد، بی نظیر و بود و این یکی از بزرگترین برکات جمهوری اسلامی برای اسلام و مذهب تشیع بود.
https://jahannews.com/vdccmiq402bqe48.ala2.html
jahannews.com/vdccmiq402bqe48.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *