پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 30 May 2024
 
۱
۵

ارتش یمن: دو کشتی در حال عزیمت به اسرائیل را هدف قرار دادیم

جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب: 862585
سخنگوی ارتش یمن امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو کشتی که به سمت اسرائیل در حرکت بودند، هدف دو فروند موشک ارتش یمن قرار گرفتند.
ارتش یمن: دو کشتی در حال عزیمت به اسرائیل را هدف قرار دادیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «یحیی سریع » سخنگوی ارتش یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:دو کشتی (MSC Alanya وMSC PALATIUM III) که به سمت اسرائیل در حال حرکت بودند، هدف دو فروند موشک ارتش یمن قرار گرفتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: هدف قرار دادن این دو کشتی پس از آن انجام شد که خدمه این کشتی‌ها به تماس‌های نیروی دریایی یمن و همچنین پیام‌های هشدار پاسخی ندادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین به همه کشتی‌هایی که عازم بنادر مختلف جهان به جز رژیم صهیونیستی هستند، اطمینان داد که به آن‌ها آسیبی نخواهد رسید.

یحیی سریع بار دیگر تاکید کرد تا زمانی که غذا و داروی مورد نیاز ملت فلسطین به غزه وارد نشود، از ورود تمامی کشتی‌ها به بنادر اسرائیل جلوگیری خواهد شد.

نیروهای مسلح در ادمه افزود: عملیات ما در جهت کمک به ملت مظلوم فلسطین و اجرای دستورات سید عبدالملک (رهبر انصارالله) و پاسخ به ندای آزادگان مردم یمن انجام شده است.
https://jahannews.com/vdcbw5bwsrhb0sp.uiur.html
jahannews.com/vdcbw5bwsrhb0sp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ماشاالله
Iran, Islamic Republic of
احسنت خدا نگهدارتان باشد یمنی های باغیرت
Iran, Islamic Republic of
دست شما درد نکنه چرا زحمت کشیدید حالاکه زحمت کشیدید چرا کم کشیدید
Iran, Islamic Republic of
دمتون گرم
علی علی
Iran, Islamic Republic of
بزن که خوب می زنی و بموقع می زنی