چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۲

حسینی: احتمال افزایش حقوق‌ها وجود دارد+

پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 862454
معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: عده‌ای این گونه تلقی کردند که دولت از مودیان فعلی مالیات‌های سنگین دریافت خواهد شد، در حالی که این گونه نیست.
حسینی: احتمال افزایش حقوق‌ها وجود دارد+
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در افزایش سهم مالیات دیده شده لایحه بودجه سال‌های اخیر به دلیل فرار‌های مالیاتی فراوان تردیدی نیست.

وی افزود: افرادی در بخش آزاد و غیر دولتی فعالیت می‎‌کنند که درآمد قابل توجهی هم دارند که با شیوه‌ها و شگرد‌های گوناگون مالیات پرداخت نمی‌کردند.

حسینی اظهارداشت: برخی از این افراد در حالی که ثروت فراوانی داشتند، یارانه نیز دریافت می‌کردند. در این دوره دولت سعی کرد این فرار‌ها و این مودیان جدید مالیاتی را شناسایی کند تا درآمد مالیاتی افزایش پیدا کند.

وی ابرازداشت : عده‌ای این گونه تلقی کردند که دولت از مودیان فعلی مالیات‌های سنگین دریافت خواهد شد، در حالی که این گونه نیست.

حسینی  تاکید کرد : وقتی در دولت قبل تورم ۴۰ درصد هم داشتیم افزایش حقوق ۴۰ درصد نداشتیم. مواردی از این قبیل بحث‌های تخصصی هستند که دولت نگاه ویژه دارد. اگر کارشناسان در اصلاح لایحه به جمع‎‌بندی برسند، احتمال افزایش حقوق‌ها وجود دارد.
https://jahannews.com/vdcgnx97tak93t4.rpra.html
jahannews.com/vdcgnx97tak93t4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


الف
Iran, Islamic Republic of
همش تقصیر قبلی هاست.
Iran, Islamic Republic of
هر سال می گویید افزایش حقوق تورم زا است بعد می بینیم تورم دو یا چند برابر افزایش حقوق بالا رفته یه بار هم حقوق را چند برابر تورم بالا ببرید !!