دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

یک خبر در باره بودجه شبکه من و تو

يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۴۴
کد مطلب: 859181
درحالی که مجری‌های شبکه منوتو تلاش می‌کنند خبر توقف فعالیت این شبکه را به ابزاری برای مظلوم نمایی تبدیل کنند، برخی کارشناسان سابق این شبکه اذعان کردند که بودجه منوتو از سوی پنتاگون تأمین می‌شود.
یک خبر در باره بودجه شبکه من و تو
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه ایران، درحالی که مجری‌های شبکه منوتو تلاش می‌کنند خبر توقف فعالیت این شبکه را به ابزاری برای مظلوم نمایی تبدیل کنند، برخی کارشناسان سابق این شبکه اذعان کردند که بودجه منوتو از سوی پنتاگون تأمین می‌شود. در روزهای اخیر و به دنبال انتشار بیانیه شبکه بهایی-سلطنت‌طلب منوتو به بهانه کمبود بودجه و ناکافی بودن هزینه تبلیغات، این امر به یک کارزار تبلیغاتی سنگین از سوی این شبکه تبدیل شده است.

به این معنی که مجری‌های این شبکه در همه برنامه‌های خود، تلاش می‌کنند تصویری کاملاً مستقل و پاک از این شبکه ارائه کرده و اینطور وانمود کنند که این شبکه، آن هم با این هزینه‌های سرسام آور، مطلقاً از هیچ دولت و سرویس امنیتی پول نمی‌گرفته است.

هرچند بعضی‌ها این امر را به حربه‌ای برای بازاریابی میان دولت‌های متخاصم ایران برای جلب پشتیبانی و بودجه تعبیر می‌کنند، اما برخی از کارشناسان سابق همین شبکه، این ادعاها را مظلوم نمایی و غیرواقعی دانستند. از جمله حسن اعتمادی که صریحاً اعتراف کرده است بودجه منوتو از سوی پنتاگون و ارتش ایالات متحده امریکا تأمین می‌شود.

وی که در سال 2016 میلادی این اظهارنظر را مطرح کرده بود، به تازگی هم اعلام کرده است که هزینه ماهانه این شبکه 20میلیون پوند بوده و این پول نمی‌توانسته صرفاً از راه تبلیغات به دست آمده باشد. داریوش همایون، ضدانقلاب فراری هم در واکنش به مظلوم نمایی‌های این شبکه، این سؤال را مطرح کرده است که کدام خیر بوده که ماهانه 20 میلیون پوند هزینه این شبکه را تأمین می‌کرده است؟ مجموعه تحولات مرتبط با مسأله تعطیلی منوتو به بهانه کمبود بودجه، درنهایت به سمتی رفته است که بیش از آنکه به این شبکه کمک کند، ابهام‌های بیشتری را مطرح کرده است. 

اینکه مجریان آن به کجا خواهند رفت و خط سیاسی آن چه خواهد بود، پیمانکار بعدی این شبکه را مشخص خواهد کرد. کما اینکه چرخش آشکار اینترنشنال به سمت رژیم صهیونیستی و حتی اعزام خبرنگاران آن به پایگاه‌های نظامی این رژیم، مشخص کرد که بانی مالی جدید اینترنشنال، تل آویو است.
https://jahannews.com/vdcjoheovuqeivz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjoheovuqeivz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
پنتاگون چه ضرر هنگفتي را متحمل شده !!!!
هرچي پول داده به من و تو از ماليات شهروندان امريكايي همه اش به باد فنا رفته بيچاره مردم امريكا
Iran, Islamic Republic of
چشم مردم آمریکا کور، دنده شان نرم. به عقلشان را به کار بیندازند و به امثال ترامپ و بایدن رای ندهند.