سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

۵ هزار نهال به یاد زنان و کودکان غزه کاشته شد

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 862092
۵ هزار نهال به یاد زنان و کودکان غزه در پارک جنگلی سعادت آباد با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشته شد.
۵ هزار نهال به یاد زنان و کودکان غزه کاشته شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، هم‌زمان با روز جهانی حقوق بشر 5 هزار نهال به یاد زنان و کودکان غزه در پارک جنگلی بهرود سعادت آباد با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توسط جمعی از دانش‌آموزان دختر مناطق شهر تهران  کاشته شد.

این رویداد با عنوان از خاک تا افلاک به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطر 5 هزار شهید زن و کودک فلسطینی و با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران، گفت: در روز حقوق بشر ما شاهد نقض حقوق بشر و جنایت رژیم اشغالگر صهیونیست علیه مردم فلسطین هستیم. جنایت ضد بشری در نوار غزه علاوه بر کشتار زنان و کودکان، خبرنگاران و پزشکان، از بین بردن محیط زیست غزه است. در نوار غزه جنایت علیه غیرنظامی‌ها عمدی است و 25 هزار نفر در غزه به شهادت رسیدند که دو سوم آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. 

سید مجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در این مراسم از کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین توسط رژیم اشغالگر صهیونیست و بی‌تفاوتی مجامع حقوق بشر به این جنایات انتقاد کرد.

سمیه گنجی، مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران، مه‌لقا احمدبیگی، سرپرست دبیرخانه کمیسیون ماده 16 بنیاد شهید و امور ایثارگران و سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در این مراسم حضور داشتند.
https://jahannews.com/vdceow8vwjh8p7i.b9bj.html
jahannews.com/vdceow8vwjh8p7i.b9bj.html
برچسب ها: نهال غزه کودکان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بیاد دختران دهه شصت این سرزمین هم ۱۰ میلیون درخت بکارید