يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

تا پایان سال اولین ناوشکن سپاه الحاق می‌شود

جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 860757
رئیس گروه ساخت شناورهای سطحی وزارت دفاع گفت: اولین ناوشکن نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام شهید صیاد شیرازی تا پایان سال جاری به یگان رزم این نیرو الحاق خواهد شد.
تا پایان سال اولین ناوشکن سپاه الحاق می‌شود
به گزارش جهان نيوز، دریادار داود قلی‌زاده، با اعلام خبر الحاق اولین ناوشکن نیروی دریایی سپاه ،  گفت: این ناوشکن مراحل نهایی ساخت خود را می‌گذراند و قرار است تا پایان سال جاری رونمایی شود. این ناوشکن در ‎خلیج فارس عملیاتی می‌شود.

وی از تجهیز ناوشکن دیلمان به موشک‌های پدافندی عمود پرتاب نواب خبر داد و  گفت: ناوشکن دیلمان نسبت به نمونه‌های دیگر از کلاس موج پیشرفته‌تر است که مهمترین این تغییرات در حوزه پیشران، مخابرات، رادار و تجهیزات رزمی است.

با تجهیز نیروی دریایی سپاه به ناوشکن، حوزه ماموریتی این نیرو و توان آن برای حضور در آب‌های دور نیز بیشتر خواهد شد. پیش از این نیز برنامه ساخت شناورهای کلاس شهید سلیمانی (اولین شناورهای مجهز به موشک‌های عمود پرتاب) هم در دستور کار نیروی دریایی سپاه بود که یک نمونه آن سال گذشته عملیاتی شد و فروندهای دیگر این شناور نیز در حال ساخت هستند.
https://jahannews.com/vdcamwna049ni01.k5k4.html
jahannews.com/vdcamwna049ni01.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *