شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

امیر حیدری: در ۲۳ رسته دفاعی آماده صادرات هستیم

پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 860649
فرمانده نیروی زمینی ارتش از خودکفایی ایران در ۲۳ رسته دفاعی و آمادگی در عرصه صادرات این فناوری‌ها خبر داد.
امیر حیدری: در ۲۳ رسته آماده صادرات هستیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ کیومرث حیدری  فرمانده نیروی زمینی ارتش  در سفر به شاهرود در جمع خبرنگاران اظهار داشت‌: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در 23 رسته دفاعی در بُعد تجهیزات، تسلیحات بالگردی، موشک، پهپاد و انواع سامانه های جنگالی و چرخه‌های تکمیل کننده این فناوری‌ها خودکفا بوده و به سمت صادرات گام بر‌می‌دارد.

وی با اشاره به حضور ارتش در مرزهای کشور و اقتدار امنیتی ایران افزود: این حضور برای تامین اشراف اطلاعاتی ‌و تقویت امنیت کشور است‌.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره امنیت کشور و مقوله کلی امنیت، گفت: امنیت یک کشور زمانی است که نیروی مسلح پا در رکابی داشته باشدف نیروی مسلحی که فهیم باشد و نیروی مسلحی که بتواند تجهیزات دفاعی را خودش تولید کند و وابسته نباشد.

سرتیپ حیدری گفت: وابسته بودن به معنای این است که امنیت نیست، امنیت پایدار وجود ندارد، اما خوشبختانه همه نیروهای مسلح کشور ضمن اینکه بازدارندگی را به منصه ظهور رساندند در نیروی زمینی ارتش نیز در 23 رسته و مؤلفه دفاعی کاملاً خودکفا هستیم.

وی تصریح کرد: تمامی تجهیزات مورد نیاز ارتش در بعد بالگردی, موشک ضد زره، موشک دورزن، و انواع سامانه‌های "جنگالی" که در بحث امنیت پایدار مورد استفاده قرار می‌گیرند نیروی زمینی در این زمینه خودکفاست و امروز توانسته است تمام نیازهای کشور را به خوبی پاسخ دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: امروز ما در همه مرزهای شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب شرق و شمال شرق مستقر هستیم و با افتخار امنیت را برای کشور به ارمغان آوردیم و حضور ما در مرزها به این معنا نیست که خطری ما را تهدید می‌کند، بلکه به معنای اشراف اطلاعاتی و آماده به کار نگهداشتن نیروها است.
https://jahannews.com/vdcaywnao49nii1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaywnao49nii1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *