دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

شلیک سارقان طلا فروشی به پلیس

دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 860288
سرکلانتر چهارم پلیس‌ پیشگیری پایتخت امروز دوشنبه از دستگیری سارقان یک طلافروشی در عملیات تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه خبر داد.
شلیک سارقان طلا فروشی به پلیس
به گزارش جهان نيوز به نقل از جوان آنلاین، امروز دوشنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۲، سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۳ سارق طلا فروشی بلافاصله بعد از سرقت خبرداد و گفت: از متهمان حدود یک میلیارد ریال طلا و جواهرات کشف شد.

به گزارش فارس، سرهنگ امیرهوشنگ امیری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از طلا فروشی در محدوده تهرانپارس و با بررسی دوربین‌های مدار بسته هویت فردی که وارد مغازه طلافروشی شده بود شناسایی و مراتب به کلیه واحدهای گشتی سطح شهر تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه گروه عملیاتی کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس در حال گشت‌زنی، خودرویی با ۳ سرنشین را مشاهده کردند که راننده خودرو، متهم با همان مشخصات بود، گفت: مأموران به متهم دستور ایست داده ولی راننده خودرو به قصد فرار از صحنه دستگیری بدوا با استفاده از سلاح سرد با مأموران درگیر شده و سپس از محل به همراه همدستانش گریخت.

این مقام انتظامی پس از تعقیب و گریز متهمان در نهایت خودروی متهمان در فلکه دوم تهرانپارس متوقف شد و متهم در این مرحله با یک قبضه سلاح گرم به سمت مأموران تیراندازی کرد که در یک عملیات ضربتی و منسجم متهم خلع سلاح و به همراه دو همدستش دستگیر شدند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پس از بازرسی از خودرو متهمان حدود یک میلیارد ریال طلاهای سرقت شده کشف شد و متهمان برای طی مراحل قانونی به کلانتری انتقال داده شدند .

سرهنگ امیری در پایان با بیان اینکه متهمان در کلانتری به ۲۰ فقره سرقت در استان‌های مختلف اعتراف کردند خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdcjoyeoouqem8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjoyeoouqem8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of

در نظام مقدس جمهوري اسلامي ام القراي جهان اسلام شنيدن اين قبيل اخبار واقعا"‌تاسف آور است