شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

نماز جمعه این هفته تهران به امامت کیست؟

چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 859753
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی و در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
نماز جمعه این هفته تهران به امامت کیست؟
به گزارش جهان نيوز، درهای دانشگاه برای اقامه نماز جمعه سوم آذر تهران طبق روال از ساعت ۱۰:۳۰ صبح گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، کتاب «میاندار» خاطرات فرمانده بسیجی، حاج محمد طالبی معرفی می‌شود. حاج‌ محمد طالبی که نشان فتح را از دست مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دریافت کرده است، بنیان‌گذار تیپ نبی اکرم (صلی الله علیه و آله) و در سپاه پاسداران کرمانشاه خدمت می‌کرده است.

داستان کتاب، از زمان کودکی حاج محمد طالبی که دوران سختی بود، شروع شده است و از انگیزه‌های او برای ورود به عرصه دفاع مقدس و دفاع از کشور گفته است. جزئیات زیادی از ازدواج، خط مشی و رفتار این فرمانده بسیجی ارزشمند و همچنین روزگاری که در جبهه گذرانده و نیز رابطه‌اش با نیروهایش در این کتاب روایت و تصویری کامل و واضح از زندگی او به وجود آورده است.

در این کتاب همچنین درباره‌ فعالیت‌های پس از دفاع مقدس این شخصیت ارزشمند نیز صحبت شده است.

در بخشی از کتاب آمده است: «عملیات عاشورا، خاطره ی تلخی برای تیپ نبی اکرم (صلی الله علیه و آله) بود و حادثه‌ای دردناک برای مردم کرمانشاه، حالا عموم آن‌ها برای اولین بار با واژه «مفقودالاثر» آشنا شده بودند؛ مفهومی که دلهره، اضطراب و امیدی رنگ و رو رفته و آزاردهنده را به دنبال خویش می کشید و مادران، پدران، همسران و فرزندان بسیاری را همچنان چشم به راه نگه می داشت...»کتاب میاندار را احمد مصطفایی نوشته و انتشارات سوره مهر آن را چاپ کرده است. نمازگزاران می‌توانند کتاب میاندار با ۳۰ درصدتخفیف در غرفه کتاب آدینه تهیه کنند.
https://jahannews.com/vdceno8vxjh8nfi.b9bj.html
jahannews.com/vdceno8vxjh8nfi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بیوک آقا
Iran, Islamic Republic of
به نظر میاد تعدد ائمه جمعه می تواند بر دامنه رویکرد های سیاسی ، اخلاقی ، اجتماعی ، فرهنگی افزوده و تنور گفتمان احاد اجتماعی را گرم تر نماید