چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

۱۴ زندانی ایرانی از عراق به کشور منتقل شدند

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 859518
رئیس کمیته انتقال محکومین وزارت دادگستری از انتقال هفتمین گروه از گروه زندانیان ایرانی از عراق به کشور خبر داد.
۱۴ زندانی ایرانی از عراق به کشور منتقل شدند
به گزارش جهان نيوز، عسکر جلالیان، معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری از انتقال ۱۴ زندانی ایرانی محبوس در عراق به کشور خبر داد.

جلالیان با اعلام این خبر گفت: از زمان اجرایی شدن موافقت‌نامه انتقال محکومین به حبس میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق، هفتمین گروه از زندانیان ایرانی محبوس در زندان‌های عراق دوشنبه ۲۹ آبان از مرز مهران در استان ایلام به کشورمان منتقل شدند.

وی اظهار کرد: این افراد به دلایل مختلف بازداشت و به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شده بودند که با پیگیری کمیته انتقال محکومین وزارت دادگستری، وزارت امور خارجه، قوه قضاییه و بخش کنسولی سفارت کشورمان در بغداد برای گذران ادامه دوران محکومیت خود به ایران منتقل شدند.

جلالیان همچنین با اشاره به اینکه تا پایان فصل پاییز، تعداد دیگری از زندانیان ایرانی محبوس در زندان‌های ترکیه و ارمنستان به کشورمان منتقل خواهند شد، از هموطنان درخواست کرد ضمن اطلاع کامل از قوانین کشور مقصد سفر، از حمل هرگونه موادمخدر و قرص‌های ممنوعه و همچنین قبول بسته‌های امانتی از دیگران خودداری کنند.
https://jahannews.com/vdcdfn0jjyt0kk6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdfn0jjyt0kk6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *