چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 12 Jun 2024
 
۰
۱

بررسی کمبود نیروی انسانی در پزشکی قانونی

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 859488
در سی امین سال تشکیل سازمان پزشکی قانونی کشور، نشست هم اندیشی مدیران این سازمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه، یکم تا سوم آذر در مجتمع شهید بهشتی برگزار می‌شود.
بررسی کمبود نیروی انسانی در پزشکی قانونی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، نشست‌های مدیران سازمان پزشکی قانونی به صورت دوره‌ای و با هدف بررسی مسائل و مشکلات، بیان دستاورد‌ها و پیشرفت‌ها، به اشتراک گذاری نظرات و تجربیات مدیران استانی، چاره اندیشی و یافتن راهکار‌هایی برای رفع نواقص و موانع احتمالی خدمت رسانی مطلوب و. برگزار می‌شود.

در نشست سی و نهم نیز که همزمان به سی امین سال تشکیل سازمان پزشکی قانونی (تیر ماه ۱۳۷۲)، و با شعار «پزشکی قانونی، سی سال خدمت و پیشرفت مستمر» برپا می‌شود، رئیس، معاونین و مدیران کل سازمان موضوعات مختلفی را در حوزه‌های تخصصی آزمایشگاهی، معاینات بالینی، تشریح و کمیسیون‌های پزشکی و همچنین مباحث آموزشی و پژوهشی و مشکلات کمبود نیروی انسانی، فضای فیزیکی و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ را بررسی خواهند کرد.

یادآور می‌شود سی و هشتمین نشست هم اندیشی مدیران پزشکی قانونی تیر ماه سال گذشته در مشهد مقدس با شعار «پزشکی قانونی در مسیر تحول و تعالی» برگزار و در بیانیه پایانی آن بر بهره‌گیری هرچه بیشتر از فن‌آوری‌های نوین تأکید شد.
https://jahannews.com/vdcjoheoouqeixz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjoheoouqeixz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اگر دکتری برود خواستگاری و بفهمند که در پزشکی قانونی کار می کند دختر بهش نمی دهند!!!