يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

کاهش بهای دلار و ثبات قیمت سکه

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب: 858704
امروز 23 آبان، در جریان معاملات بازار ارز و طلا، قیمت دلار نسبت به روز گذشته کاهش یافت.
کاهش بهای دلار و ثبات قیمت سکه
به گزارش جهان نيوز، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس با افزایش ۲۵۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۴۶۹ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۶۷۶ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۱ هزار و ۳۷ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۴۸۰ تومان فروخته شد.
همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۳۷۰ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۲۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد؛ نرخ دلار طی روزهای گذشته ثابت مانده بود و در جریان معاملات امروز با کاهش ۱۵۰ تومانی ‌مواجه شد.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا
سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز به نرخ ۲۵ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۲۸ میلیون و ۹۵۷ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار به نرخ ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۴۲۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد. نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان بوده است.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز با افزایش ۴ صدم درصد، ۱۹۴۶ دلار قیمت‌گذاری شد.
https://jahannews.com/vdcjyoeoxuqeiaz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyoeoxuqeiaz.fsfu.html
برچسب ها: سکه بازار ارز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *